У Німеччині закінчилося розслідування у справі румунського водія, затриманого поліцією за порушення встановлених періодів праці і відпочинку та маніпуляції тахографом у липні минулого року.
Про це пише портал pnp.de.
Історія почалася в липні 2020 року, коли транспортна поліція муніципалітету Кірхрот (федеральна земля Баварія) зупинила для перевірки на трасі А3 фуру з румунською реєстрацією. 44-річний водій доставляв піддони для експедиторської компанії.
В ході аналізу даних, отриманих з тахографа і карти водія, було встановлено, що пройдені відстані й час, необхідний для цього, а також окремі точки завантаження і розвантаження за останні чотири тижні не відповідали записам на контрольному пристрої. Виходячи з цього, співробітники поліції запідозрили, що далекобійник використовував чужу карту водія.
В ході огляду вантажівки було виявлено паливна карта, по якій правоохоронці змогли визначити, де заправився чоловік. АЗС перебувала в Австрії і мала систему відеозапису. За наказом прокуратури, розслідування було перенесено за кордон, а дані з АЗС були отримані за допомогою запитів про правову допомогу від австрійських властей. На відеозаписі чітко видно, що в даний часовий період вантажівкою керував затриманий румун, але в тахограф була вставлена чужа карта водія. В ході повного зіставлення даних, нарешті, було виявлено безліч інших регулярних порушень встановлених періодів праці й відпочинку. Також з'ясувалося, що румунський далекобійник практично без істотних перерв на відпочинок керував вантажівок протягом майже 63 годин.
Після восьми місяців слідчої роботи німецька поліція висунула не тільки кримінальні звинувачення, але і виписала величезні штрафи водієві (39,5 тис. євро) і перевізнику (118,5 тис. євро).