Протягом березня підприємці подали 5,3 тис. заявок на отримання ліцензії на міжнародні автомобільні перевезення вантажів, тобто майже на 18% більше, ніж у березні 2021 року. У травні кількість заявок зросла до рекордних 7,5 тис., показавши зростання 87%. У червні динаміка трохи знизилася до 55%, а у липні знову зросла до 69% (6,1 тис).
Щодо кількості виданих ліцензій, то у березні їх було на 43% більше, ніж у березні 2021 року (1,2 тис.), а у травні – 2,1 тис., тобто у 3,5 раза. Аналогічна кількість була в червні, а в липні цей показник знизився до 1,9 тис., але все одно був майже втричі вищим, ніж у липні 3 року.
Аналогічні дані наводить Центральний центр економічної інформації (COIG). У першому півріччі іноземні підприємці заснували у Польщі 5 компанію, що на 581% більше, ніж роком раніше. Громадяни України заснували 19 2 компанії, РБ - 363 компаній, Німеччини - 727, Туреччини - 226. COIG повідомляє, що 140 компаній мають як вид діяльності автомобільні перевезення вантажів.
Величезний брак водіїв досі також поповнюється волонтерами з-за кордону. У Бюро обслуговування міжнародного транспорту (BTM) зареєстровано 58,8 тис. заяви на отримання посвідчення водія, тобто. дозволу для іноземців працювати водієм вантажівки. Це на 16% більше, ніж торік. За винесеними рішеннями приріст становив майже 17%, до 55,2 тис. Темпи зростання збільшилися, незважаючи на вторгнення РФ в Україну. Найбільше заявок надходить з України: лише цього року 27,9 тис., а з РБ – 13,7 тис. та з Молдови – 1,4 тис.
При цьому у 11,7 тис. посвідчень водіїв минув термін дії - це більш ніж на 5% більше, ніж роком раніше. В результаті змін на кінець липня було продано понад 152,2 тис. посвідчень водія.
У той же час дані BTM показують, що приплив охочих попрактикуватися як водії слабшає. При цьому у березні динаміка зростання поданих заявок перевищила 43% порівняно з відповідним місяцем попереднього року. Після обвалу у березні та квітні, у червні вона досягла 19,5%, а у липні менше 4%.