Завантаження...

Підвищення залізничних тарифів: учасники ринку не підтримують ініціативу влади

Підвищення залізничних тарифів: учасники ринку не підтримують ініціативу влади

Асоціація просить уряд України запровадити мораторій на підвищення тарифів на вантажні перевезення під час воєнного стану та 3-6 місяців після його завершення.

На їхню думку, зростання залізничного тарифу для зернових вантажів матиме катастрофічні наслідки. Зокрема, він призведе до додаткових витрат аграріїв, які оцінюються у $120 млн. на рік.

 

У такому разі зростання залізничних тарифів може призвести не лише до зменшення перевезення зерна «Укрзалізницею», а й може взагалі призвести до втрати залізницею такого виду вантажу, як зерно.

З цього приводу висловив свою думку і президент Українського національного комітету Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine) Володимир Щелкунов. З його слів, підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення створює серйозну загрозу для існування експортних галузей України загалом.

 

Він підкреслив, що бізнес усвідомлює ситуацію на залізниці, на яку як на головну інфраструктурну складову держави впали величезні навантаження. Однак у такій ситуації знаходиться не лише УЗ – усі українські підприємства намагаються утриматися на плаву, виплачують зарплати та сплачують податки до бюджету.

Президент ICC Ukraine додав, що подібні рішення мають ухвалюватися спільно з бізнесом, а не одноосібно, як це робиться зараз.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.