Завантаження...

Під час фішингових атак кіберзлочинці найчастіше видають себе за представників DHL, FedEx і USPS

Під час фішингових атак кіберзлочинці найчастіше видають себе за представників DHL, FedEx і USPS

Найбільш популярним серед зловмисників є бренд DHL. Не набагато відстають від нього FedEx і USPS. Логістика у фітингових шахрайствах стоїть на четвертому місці, уточнюють експерти. У списку з 50 брендів, які найчастіше використовують зловмисники, DHL стоїть саме під номером 4. FedEx записаний під 40-м номером, а поштова служба США – під 42-м. 

 

Головною метою фішингової атаки є заволодіння особистими даними користувачів Інтернету і, зрештою, виманювання грошей. Рейтинг Cloudflare базується на доменах, які здебільшого використовують фітингові URL-адреси. Щоправда, представники Cloudflare зазначили, що не змогли ретельно перевірити на фішинговий ризик такі ресурси, як Google і Amazon. 

 

Щоденна присутність логістичних компаній у житті споживачів, особливо через поширеність онлайн-оновлень статусу доставки, робить їх цілями для фішингових шахраїв, пояснив Патрік Донах’ю, віце-президент Cloudflare. Навіть якщо компанії пильно запобігають фішинговим атакам, звичайним користувачам важко помітити незначні відмінності в електронній пошті або на веб-сайті зловмисника від справжнього ресурсу компанії.
Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.