Найбільш популярним серед зловмисників є бренд DHL. Не набагато відстають від нього FedEx і USPS. Логістика у фітингових шахрайствах стоїть на четвертому місці, уточнюють експерти. У списку з 50 брендів, які найчастіше використовують зловмисники, DHL стоїть саме під номером 4. FedEx записаний під 40-м номером, а поштова служба США – під 42-м.
Головною метою фішингової атаки є заволодіння особистими даними користувачів Інтернету і, зрештою, виманювання грошей. Рейтинг Cloudflare базується на доменах, які здебільшого використовують фітингові URL-адреси. Щоправда, представники Cloudflare зазначили, що не змогли ретельно перевірити на фішинговий ризик такі ресурси, як Google і Amazon.
Щоденна присутність логістичних компаній у житті споживачів, особливо через поширеність онлайн-оновлень статусу доставки, робить їх цілями для фішингових шахраїв, пояснив Патрік Донах’ю, віце-президент Cloudflare. Навіть якщо компанії пильно запобігають фішинговим атакам, звичайним користувачам важко помітити незначні відмінності в електронній пошті або на веб-сайті зловмисника від справжнього ресурсу компанії.
Джерело