Завантаження...

Перспективи застосування штучного інтелекту в логістиці

Перспективи застосування штучного інтелекту в логістиці

За прогнозом аналітиків, до 2030 року ринок штучного інтелекту в логістиці оцінюватиметься у 36 млрд доларів США. У яких саме сферах логістики ШІ застосовуватимуть у першу чергу?

 

Як вважають представники SymphonyAI Retail, штучний інтелект цілком спроможний прийти на допомогу у подоланні вузьких місць, наприклад, у постачанні. Зокрема, ці технології допомагатимуть у пошуку альтернативних джерел постачання та в управлінні складськими запасами. Також ритейлери можуть використовувати ШІ для поліпшення своєї асортиментної політики. 

 

Аналітики говорять і про високий потенціал ШІ у розвитку багатоканальних закупівель. Електронний розум легко і швидко проаналізує численні пропозиції на багатьох інтернет-платформах та запропонує оптимальні варіанти. 

 

Крім того, за допомогою штучного інтелекту можна відстежувати найменші зміни у поведінці споживачів, у тому числі роздрібних покупців. Рішення на основі ШІ відіграють важливу роль у такому середовищі. Вони розкривають нюанси та зміни в купівельній поведінці. Це дає змогу роздрібним торговцям поліпшувати увесь ланцюг постачання. Звісно, це далеко не всі сфери застосування ШІ, відзначають експерти. 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.