За прогнозом аналітиків, до 2030 року ринок штучного інтелекту в логістиці оцінюватиметься у 36 млрд доларів США. У яких саме сферах логістики ШІ застосовуватимуть у першу чергу?
Як вважають представники SymphonyAI Retail, штучний інтелект цілком спроможний прийти на допомогу у подоланні вузьких місць, наприклад, у постачанні. Зокрема, ці технології допомагатимуть у пошуку альтернативних джерел постачання та в управлінні складськими запасами. Також ритейлери можуть використовувати ШІ для поліпшення своєї асортиментної політики.
Аналітики говорять і про високий потенціал ШІ у розвитку багатоканальних закупівель. Електронний розум легко і швидко проаналізує численні пропозиції на багатьох інтернет-платформах та запропонує оптимальні варіанти.
Крім того, за допомогою штучного інтелекту можна відстежувати найменші зміни у поведінці споживачів, у тому числі роздрібних покупців. Рішення на основі ШІ відіграють важливу роль у такому середовищі. Вони розкривають нюанси та зміни в купівельній поведінці. Це дає змогу роздрібним торговцям поліпшувати увесь ланцюг постачання. Звісно, це далеко не всі сфери застосування ШІ, відзначають експерти.