Завантаження...

Перші рейси "Транспортного безвізу"

Перші рейси "Транспортного безвізу"

Вони доправили кукурудзу з Полтавщини  до сільської гміни у центральній Польщі, подолавши загалом понад 1000 кілометрів. За словами водія Назара Стасюка,  жодних незвичних процедур на кордоні не було. Як українські вантажівки перетинають кордон із ЄС за новими правилами.

 

“Ми опинилися на українсько-польському кордоні у п’ятницю о 4 ранку.  Черг не було. Вже о 18.00 поїхали за маршрутом.  Дозвіл показувати не треба, але процедури оформлення на митниці такі, як і зазвичай. Ми впоралися доволі швидко (хоча останнім часом усі стоять по 3-4 доби), хіба довелося  трохи почекати фітосанітарного контролю, бо фахівець затримався”,  – каже Назар Стасюк, водій ZAMMLER. 

 

Та  ще на початку місяця “безвіз” не працював повною мірою: автівки компанії  завернули до пункту видачі спецдозволів. І кордон машини подолали уже із цими дозволами. 

Зараз у спільноті перевізників триває обговорення нюансів угоди. Наприклад, яким буде пропускний режим для авто, що відповідають різним стандартам екологічності (Євро 4,5,6). 

Бо раніше компаніям були потрібні окремі дозволи на кожен стандарт авто.  Ще, за словами керівника відділу міжнародних перевезень групи логістичних компаній ZAMMLER Олександра Кирилюка, залишається відкритим питання транзиту через країни ЄС. Він в угоді прописаний, але як ним користуватись – не зрозуміло.

 

“Досі немає розуміння того, як машинам із комерційними вантажами потрапити, наприклад до Великої Британії. Адже Велика Британія не входить до ЄС, а саме ця країна  оголосила про скасування всіх мит і квот для українських товарів і слід очікувати збільшення товароперевезень. Але привезти туди товари проблематично і швидше за все потрібно буде оформлювати дозволи на транзит через країни ЄС”, – говорить Кирилюк. 

Схожа ситуація із Туреччиною. Раніше Україна переправляла товари туди морем. Тепер через заблоковані порти – це робити можна  тільки територією ЄС. 

Угоду про “транспортний безвіз” Україна та ЄС підписали ще 29-ого червня.  Документ означає, що відтепер спеціальні дозволи на перетин кордону не потрібні не лише машинам із гуманітарним, а й комерційним вантажем.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.