Завантаження...

Перевізники світу зможуть повернути собі сплачений у Німеччині "маут"

Перевізники світу зможуть повернути собі сплачений у Німеччині "маут"

28 жовтня Суд ЄС у Люксембурзі виніс дуже важливе рішення, яке дозволить транспортним компаніям з усіх країн повертати собі несправедливо стягнені дорожні збори в Німеччині (maut).


Згідно з рішенням СЄС у справі C-321/19, витрати, пов’язані з дорожньою поліцією, не можуть бути враховані при обчисленні плати за використання трансєвропейської дорожньої мережі важкими вантажними транспортними засобами.

 

Суд встановив, що Директива 1999/62 покладає на держави-члени, які вводять або підтримують плату за проїзд в трансєвропейській дорожній мережі, чітке та безумовне зобов'язання встановлювати розмір цих зборів, беручи до уваги лише витрати на інфраструктуру, а саме витрати на будівництво, експлуатацію, утримання та розвиток цієї інфраструктурної мережі.

 

 

Це означає, що маут сплачували всупереч європейському законодавству, і транспортні компанії, які протягом багатьох років платили непомірно високі ставки, можуть вимагати повернення коштів. Перші заявки на повернення мауту були подані юридичною фірмою Iuridica від імені транспортних компаній у 2013 році. Тоді група з менш ніж 100 компаній вирішила боротися за відшкодування неправильно стягнених зборів. Найбільші транспортні компанії вимагають повернення декількох мільйонів євро .

 

Рішення СЄС у справі C-321/19 є результатом тривалої судової битви між адвокатами, які представляють польських перевізників. Незважаючи на кілька програних битв - на стадії розгляду справи перед німецькими загальними судами, які, як неважко здогадатися, не хотіли виносити рішення "проти" своєї країни, - позивачі, врешті-решт, виграли фінальну битву в суді.

 

Транспортні компанії, які сплачували дорожні збори в Німеччині в 2017-2020 роках, тепер можуть вимагати повернення своїх грошей. Через позовну давність для розгляду цього виду позовів залишається мало часу.

 

Підприємці можуть покладатися на це рішення безпосередньо перед національними судами проти держави-члена, якщо ця держава не виконала цього зобов'язання або неправильно його транспонувала. Як це було у 2014 році у справі про податок на IVMDH в Іспанії, тепер Суд ЄС знову прийняв сторону перевізників, винісши для них вигідне рішення.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.