Перевізники обговорюють, як запровадження транскордонних перевезень важчих чи довших транспортних засобів дозволить знизити витрати.
На думку вантажовідправників, впровадження довших автопоїздів є обов'язковим. Технічний координатор проекту ZEFES Бен Краайєнхаген наголошує, що попит на вантажні перевезення зросте на 49% до 2040 року, а враховуючи зобов'язання щодо скорочення викидів CO2, підвищення ефективності транспорту є дуже важливим.
Відповідальний за інновації в Міністерстві транспорту Нідерландів Дірк-Ян де Брейн визнає, що популяризація довгих комплектів утруднена через безліч правил.
У той же час, представник Volvo Trucks Олена Ларссон вказала, що немає жодних доказів того, що довгі автопоїзди підвищують небезпеку на дорогах. На її думку, це залежить від кількості автомобілів на дорозі, а не від їхнього розміру.
У Міністерстві інфраструктури Польщі зазначають, що обов'язковою умовою є стандартизація параметрів довгомірів: маси, габаритів та навантаження на вісь. У міністерстві також скептично ставляться до попиту польських компаній на такі набори, стверджуючи, що лише у 20% польських перевізників є «незначний інтерес до теми впровадження таких рішень».