Завантаження...

Перевізники стурбовані: назріває дефіцит реагенту AdBlue

Перевізники стурбовані: назріває дефіцит реагенту AdBlue

У Європі різко скорочується виробництво рідкого реагенту AdBlue, без якого не можуть працювати сучасні дизельні вантажівки стандарту Євро 5 та Євро 6.

 

Про це пише видання Trasporto Europa.

 

Європейські автоперевізники серйозно стурбовані зростанням дефіциту AdBlue. Причиною цього стало зростання світових цін на газ, що змусило кількох європейських виробників реагенту скоротити виробництво до технічного мінімуму. До них входить італійська компанія Yara, а також словацька Duslo – найбільший виробник AdBlue у Європі. Крім Словаччини, Duslo обслуговує такі важливі автомобільні перевезення ринки як Німеччина, Франція, Великобританія, Іспанія та Італія.

 

Як наслідок, за словами дистриб'юторів, попит на реагент становило 70-100%. Крім того, дефіцит AdBlue привернув увагу спекулянтів, які масово закуповують запаси та перепродують їх за вищою ціною. Про це свідчить зростання онлайн-пропозицій, частина з яких розміщені на сайтах, які ще кілька тижнів тому не займалися продажем цієї продукції.

 

Реагент AdBlue, який виробляють як побічний продукт під час виробництва добрив, знижує викиди оксидів азоту у вихлопних газах. Основною сировиною для її виробництва є природний газ. Всі автомобілі, що використовують AdBlue, оснащені електронною системою, яка не дозволяє їм працювати без цієї рідини, що унеможливлює обхід норм викидів.

 

Чеські перевізники вже почали бити на сполох, стверджуючи, що дефіцит реагенту призведе до загальноєвропейського транспортного колапсу. За даними Чеської асоціації нафтової промисловості та торгівлі, споживання AdBlue безпосередньо на заправних станціях за перші 8 місяців цього року зросло до 10 млн. літрів, що приблизно на 135% більше, ніж минулого року. Слово «AdBlue» є найпопулярнішим пошуковим запитом на чеському сайті порівняння цін Heureka.cz.

 

Водночас словацькі джерела повідомляють, що після оголошення про скорочення виробництва заводом Duslo місцевий уряд замовив 500 тис. літрів AdBlue і досяг угоди з дистриб'юторами про продаж присадки лише словацьким автоперевізникам.

 

Наразі вся увага галузі зосереджена на інших хімічних гігантах, які виробляють цей реагент, таких як німецький BASF. Ризик полягає в тому, що дефіцит AdBlue у поєднанні з поступовим зростанням цін на паливо та нестачею водіїв може призвести до уповільнення автомобільних вантажоперевезень або до збільшення використання незаконних пристроїв, що імітують упорскування AdBlue у двигун.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.