Більшість суперечок викликають перевірки автомобілів, що належать польським перевізникам. За перші 50 днів цього року лише 22% перевірок стосувалися іноземних транспортних засобів, коли торік цей показник сягав 50%.
Він зазначає, що цього року інспекція провела понад 27 тис. перевірок транспортних засобів, з яких понад 21,5 тис. належали вітчизняним перевізникам і лише 5,9 тис. – іноземним. З цього числа менше ніж 2,9 тис. автомобілів мали реєстрацію країн, що не входять до ЄС.
Голова Комітету захисту перевізників та транспортних роботодавців Вальдемар Ящур попереджає, що польські перевізники перебувають у важкому становищі та вимагають захисту від недобросовісної конкуренції.
Президент PKS Żary Юзеф Словіковський додає, що ситуацією користуються «контрабандисти».
Міністр інфраструктури звернувся до інспекційних служб з проханням активізувати свою діяльність у рамках своєї компетенції та з урахуванням наявних людських ресурсів, щоб перевірити, чи дотримуються положення угоди між Європейським Союзом та Україною. Водночас, міністерство усвідомлює, що «чисельність персоналу окремих воєводських інспекцій (WITD) не дозволяє здійснювати контроль у 24-годинному циклі на території всіх воєводств».