Як пояснює Вальдемар Ящур із Комітету захисту перевізників та роботодавців транспорту, водії вантажівок не збираються повертатися до протесту, який було розпочато у листопаді 2023 року в Дорогуську, Гребенному та Корчеві.
Він нагадав, що у березні цього року в обмін на призупинення блокади кордону уряд пообіцяв простежити, чи справді Київ виключив на місяць порожній транспорт, який повертається з України, із системи електронної черги на прикордонному переході «Малховіце-Ніжанковіце» та чи продовжив режим термін дозволеного перебування вантажних автомобілів на території України від 20 до 60 днів, а також запроваджено рівні правила роботи електронної черги для перевізників з Польщі та України. Крім того, уряд зобов'язався вести діалог з Єврокомісією щодо змін в угоді 2022 року, яка лібералізувала умови автомобільних перевезень між ЄС та Україною, посилити систему контролю українських перевізників з боку польських служб та проаналізувати можливості фінансової підтримки вітчизняних перевізників.
У Мінінфраструктури Польщі запевняють, що переговори з Єврокомісією ще продовжуються, а Варшава пропонує в доповненій угоді звузити сферу його застосування конкретними видами транспорту, які підтримують Україну в боротьбі з російською агресією, уточнити правила в'їзду українських автомобілів до ЄС, для підвищення транспортної безпеки та підвищення транспортних засобів. Як зазначив прес-секретар міністерства інфраструктури Рафал Ясковський, міністерство також перебуває у постійному контакті з представниками польської транспортної галузі, українською стороною та Європейською комісією та проводить інтенсивну роботу, спрямовану на вирішення проблем, з якими стикаються польські перевізники.
Президент Асоціації роботодавців Польщі з транспорту та логістики (TLP) Мацей Вроньський стверджує, що ситуація в галузі гірша за останні 20 років. Однак він каже, що основною причиною такої ситуації є зниження попиту, що багато в чому пов'язане із уповільненням темпів зростання німецької економіки. Скасування дозволів для українських перевізників та їхня зростаюча конкуренція ще більше посилили проблеми. За його словами, сьогодні маржа перевізників становить 1–2 євроценти за кілометр. Це вдвічі менше, ніж до кризи, коли вона становила 3-4 євроценти.