Завантаження...

Перевізники досягли майже всього, що вимагали від Мінтрансу, фермери залишилися незадоволеними

Перевізники досягли майже всього, що вимагали від Мінтрансу, фермери залишилися незадоволеними

Винятком стало питання перенесення ваги Національної компанії з управління дорожньої інфраструктури Румунії (CNAIR) від кордону, щоб вони не затримували рух транспорту в прикордонній зоні. 

 

На думку видання, чиновники CNAIR вдали, що не розуміють, про що просять протестувальники. Ймовірно, вони зробили ставку на те, що люди втомилися за 4 дні протестів та 4 години переговорів, та змінили вимогу перевізників на «регулювання можливості штрафу за відсутність віньєтки, якщо час очікування перетину кордону перевищує термін його дії».
 

Видання зазначає, що однією з важливих цілей протесту було перенесення ваги на 15 км від кордону, що має зробити рух транспорту більш плавним, тим більше, що існує Європейський регламент (1100/2008), який дозволяє здійснювати контроль на національній території (включаючи зважування та вимірювання). транспортних засобів).
 

Однак якщо габаритно-ваговий контроль перенести на 15 км від кордону, то перевірки мають проводитись Державною інспекцією з контролю автомобільного транспорту Румунії (ISCTR). Справа в тому, що CNAIR має право проводити перевірки лише на кордоні, а контроль транспортних засобів на території країни належить до компетенції ISCTR.
 

У переговорах з румунськими перевізниками брали участь:
- міністр транспорту Сорін Гріндяну;
- генеральний директор CNAIR Крістіан Пістол;
- генеральний директор ARR Дорін Штефан;
- генеральний директор ISCTR Тудор Нішулеску
- глава Дирекції автомобільного транспорту (у рамках Мінтрансу) Адріана Калапіс;
– державний радник канцелярії прем'єр-міністра Мінель Івашку.
 

Чиновники погодилися на зміну деяких нормативних актів та введення нових заходів, необхідних перевізниками, які, зокрема, включають створення виділених смуг на кордоні та в порту Констанца. Це дозволить в'їжджати ними тільки вантажівкам з країн-членів ЄС, а вантажівки з третіх країн проходитимуть окремим потоком.
 

На думку протестувальників, цей захід має значно скоротити час очікування на кордонах, оскільки відомо, що під час перевірки турецьких вантажівок регулярно і у великій кількості виявляються всілякі порушення. А у випадках, коли виявляються нелегальні іммігранти, контроль транспорту блокується і вантажівки годинами стоять на кордоні.
 

Для порту Констанца це практично означає окрему смугу для румунських вантажівок, які проводять у черзі багато годин або навіть днів через скупчення, яке утворилося після різкого збільшення кількості вантажівок з українськими реєстраційними номерами.
 

Ще однією вимогою протестувальників було відновлення допусків за масогабаритними параметрами транспортних засобів, щоб уникати високих штрафів. Наприклад, за перевищення маси вантажівки на 20 кг передбачено штраф у розмірі 1500 леїв (приблизно 300 євро), також передбачено покарання за перевищення розміру менш ніж на 1 см.
 

Однак якщо судити за заявою міністра Гріндеану наприкінці переговорів, то він вважає, що протестувальники мали можливі, актуальні вимоги і намагалися працювати разом, щоб знайти рішення. Виходячи з цього, можна вважати, що це лише незначна помилка у формулюванні, яку можна виправити.
 

Для перевізників-фермерів «під час сільськогосподарських кампаній були встановлені обмеження для вантажівок, що перевозять зерно, зібране з полів, до сховищ (відстань не перевищує 70 км, згідно із законом, а тоннаж може бути перевищений максимум на 10% від дозволеного законом тоннажу»).
 

А з пакету заходів, запропонованих для створення конкурентного середовища на транспортному ринку, транспортний сектор передбачав «зобов'язання відправників вантажу представляти при ліцензуванні страхування фінансових ризиків або будь-яку іншу форму банківської гарантії, в рамках якої вони можуть укладати угоди», а також спільну відповідальність постачальника у разі, якщо вага вантажу відрізняється від зазначеного в CMR, що призводить до штрафу перевізника за перевагу: «Визначити рішення, яке стосується лише санкцій щодо одного постачальника та вантажоодержувача у разі перевантаження автомобіля».
 

Тим часом представники перевізників та фермерів вирушили до Управління фінансового нагляду Румунії (ASF), де також провели важливі переговори.

Після 4 днів протесту прем'єр-міністр Чіолаку зажадав від міністрів вирішити питання, підняті страйкуючими. Графік зустрічей, схоже, було складено лише як доказ того, що уряд відкрито для переговорів. Постійно проводилися зустрічі у міністерствах сільського господарства, транспорту, ASF та фінансів. Стратегія протестувальників полягала в тому, щоб перевізники та фермери разом були присутні на переговорах, тому якщо переговори фермерів з міністром сільського господарства тривали 3 години, перевізники відмовлялися від зустрічі о 13:00 та переносили зустріч разом із фермерами на 18:00.
 

Міністр Гріндеану пообіцяв реалізувати нові заходи упродовж 30 днів.

Сьогодні Держприкордонслужба України повідомила, що близько 14:00 від представників прикордонної поліції Румунії надійшло повідомлення про відновлення блокування румунськими фермерами та аграріями руху вантажівок у напрямку прикордонного переходу «Сірет – Порубне».

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.