Через протести французів суттєво страждають транспортні компанії Іспанії. У цей час року, коли експорт фруктів та овочів найбільш важливий, іспанська транспортна галузь вважає нинішню ситуацію неприйнятною, оскільки щодня до Франції відправляється 20 тис. вантажівок. Як зазначають ЗМІ, щонайменше 15 вантажівок зазнали нападу, а багато інших застрягли в різних районах, що вже є серйозною проблемою, враховуючи, що вони перевозять продукти, що швидко псуються. У Fepex нагадали, що Франція є другим пунктом призначення її продукції, а також транзитним пунктом на інші ринки.
Відсутність безпеки при транспортуванні фруктів і овочів з районів виробництва на ринки призначення в ЄС призводить до спроб виробників відкласти збір урожаю, запланований на ці дати, але запас часу дуже малий, враховуючи, що йдеться про продукти, що дуже швидко псуються. Це означає, що ті оператори, які приймають рішення про збирання врожаю та транспортування своєї продукції, вже стикаються із затримками у доставці на ринки призначення та можливими штрафами з боку покупців, тоді як відмова від збирання врожаю означає псування та втрату продукції. Найбільш експортованою продукцією у січні є перець, огірки, салат, помідори та капуста у разі овочів, а також цитрусові та полуниця у разі фруктів.
У січні першими провінціями-експортерами стали Альмерія, Валенсія та Мурсія, і сьогодні вони також постраждали найбільше, за ними йдуть Кастельйон, Аліканте та Уельва. Експорт Альмерії у січні 2023 року становив 287 018 тонн на суму 458 млн євро, Валенсії – 237 479 тонн на суму 293 млн євро, а Мурсії – 200 231 тонну на суму 269 млн євро. Кастельйон, Аліканте та Уельва також експортували дуже значні обсяги у січні. Постачання з Кастельона в січні минулого року склали 107 290 тонн на суму 130 млн. євро, з Аліканте - 65 505 тонн і 94 млн. євро, а з Уельви - 26 165 тонн або 93 млн. євро.
Як повідомляють в OTRE, 2023 був відзначений дуже різким збільшенням операційних витрат, особливо через інфляцію, у поєднанні з дуже різким падінням операційних витрат. Але фермерські протести ще більше послаблюють компанії в цьому секторі, переважно підприємства малого та середнього бізнесу.
В організації наголошують, що якщо будуть зрозумілі вимоги сільськогосподарського світу, автомобільний транспорт не зможе стати побічною жертвою сільськогосподарської кризи. В автомобільному пасажирському транспорті особливо потерпають туристичні автобусні маршрути, а також вільно організовані служби. У вантажних автомобільних перевезеннях затори викликають падіння активності та значну втрату вантажообігу.
На напади з боку французьких активістів скаржаться перевізники з Польщі. Польські ЗМІ повідомили про два випадки. Про подію заявив польський водій вантажівки Гжегож Бурног, який доїхав до району міста Анже на заході Франції. За словами потерпілого, «двері вантажівок виривали мотузкою, а товар викинули та підпалили».
За його словами, як мінімум двоє польських водіїв отримали поранення. Своє обурення висловили і у польській Асоціації Поморських Автоперевізників.
У консульському відділі посольства Республіки Польща у Парижі повідомили, що дороги перекриваються по всій Франції у рамках протестів фермерських профспілок. Водіям, що подорожують до Франції та назад, а також транзитом через країну, слід бути готовими до значних затримок. Блокпости розташовані в різних точках на автомагістралях, дорогах республіканського значення, відомчих дорогах та під'їзних дорогах до великих міст в обох напрямках руху. Вони призводять до повного закриття або значного уповільнення руху. Ситуація на дорогах різна – деякі блокпости є постійними, а деякі заплановані на певний час у зв'язку з конкретними проявами.
Серед постраждалих є литовська компанія. Протестувальники знищили причіп та вантаж помідорів, які знаходились у ньому. Як розповів керівник компанії Егідіюс Швегжда, водія зупинили та погрожували йому. Також у тягачі були розбиті шибки. Активісти «відчепили вантажівку, вивантажили товар та підпалили причіп». Сам водій заявив, що не зміг отримати допомогу від французької поліції. За його словами, правоохоронці сказали залишити причіп фермерам і додали, що на даний момент допомогти не можуть. Точної суми пошкодженого товару перевізник не назвав, але уточнив, що вартість причепа становить 45-50 тис. євро.
В іншій логістичній компанії, представник яких не побажав називати своє ім'я, назвали ситуацію «повним хаосом». Він також обурився тим, що Міністерство закордонних справ (МЗС) не поновило своїх рекомендацій щодо ситуації в країні.
У коментарі для ЗМІ в МЗС вказали, що посольство Литви у Франції уважно стежить за ситуацією через страйки фермерів.