Завантаження...

Пенсіонари додають роботи вантажним перевізникам

Пенсіонари додають роботи вантажним перевізникам

Минулий рік не лише дозволив пришвидшити розвиток електронної торгівлі, але й розширив групу інтернет-покупців за рахунок людей старшого віку.

 

У доповіді KPMG «Досвід споживачів у новій реальності» стверджується, що приблизно 70% людей, старших за 55 років, здійснювали покупки в Інтернеті під час пандемії. А ще ж років зо два тому електронна комерція навіть не орієнтувалася на старші вікові категорії. Та й самі вони не довіряли онлайн-торгівлі, надаючи переваги традиційному шопінгу.

 

Проте, за останніми дослідженнями 68% людей старшого віку, спробувавши замовляти товари у мережі та отримувати їх вдома через кур’єра чи якимось іншим способом, не хочуть повертатися у реальні крамниці та супермаркети. Як з’ясувалося, їм достатньо було лише спробувати скористатися послугами електронної комерції. Здебільшого, це сталося через закриття магазинів на карантин та побоювання самих людей старшого віку захворіти. 

 

За даними аналітиків DPDgroup, лише у 2020 році у Європі клієнтська база інтернет-магазинів збільшилася на 15 млн людей, серед яких значна частка належить до старшої вікової категорії. 

 

Існує ще одна важлива для бізнесу обставина, вважають експерти. Це – зростання питомої ваги пенсіонерів у загальній кількості населення. Наприклад, зараз у великих містах такої країни, як Польща, люди, старші 65 років, становлять 24% мешканців. А до 2050 року їх частка може вирости до 40%. Вже сьогодні 30% представників даної вікової категорії користуються інтернетом. Звісно, у майбутньому це число досягатиме 100%. Адже на пенсію колись таки вийдуть і ті, кому зараз по 30-40 років.

 

Особливістю поведінки старших людей як клієнтів електронної комерції є те, що вони, здебільшого роблять покупки, керуючись виключно реальною своєю потребою у товарах та послугах. Спонтанність та емоції у момент прийняття рішень тут мінімальна. Тож йдеться також про дещо інший маркетинг, відзначають аналітики ринку.

 

Також вони обирають переважно найбільш надійні та перевірені канали доставки та завжди очікують, що весь процес для них буде легким і зрозумілим. Наприклад, багато хто з них вільно поводиться зі смартфоном, однак надає перевагу настільним комп’ютерам, щоб робити замовлення та здійснювати платежі. Нарешті, вони шукають у мережі добре відомі для них товари, ті самі, які вони раніше купували у звичайних магазинах. Вплив соціальних мереж, на відміну від молодших поколінь, тут мінімальний. 

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.