Завантаження...

Пакет мобільності - джерело конфронтації між перевізниками та контролюючими службами

Пакет мобільності - джерело конфронтації між перевізниками та контролюючими службами

Як розповів директор із продажу Done! Deliveries Теодор Кула, у Франції контролюючі органи дуже серйозно ставляться до виконання норм Пакету мобільності, які належать до обов'язкового 45-годинного відпочинку.

Директор з продажу Done! Deliveries додав, що поряд із трасами немає готелів, а паркування не готові надати послуги з розміщення.

 

Видання зазначає, що склалася ситуація, коли водіям важко знайти відповідне житло на час свого обов'язкового тижневого відпочинку. Готелів немає, а контролюючі служби вимагають доказів того, що ночівля проходила поза вантажівкою. Як приклад можна навести випадок, коли у Швеції на 6 тис. шведських крон (майже 550 євро) було оштрафовано перевізника, який не зміг довести, що водій провів щотижневий відпочинок поза кабіною автомобіля. Дальнобійник не мав готельного рахунку, і він запевняв, що відпочивав у приватному будинку.

 

Шведський інспектор вимагає негайної інформації про те, де він відпочивав протягом останніх трьох тижнів. Йому було доставлено адреси у Швеції, Бельгії та Нідерландах «разом із телефонними номерами, які б дозволили підтвердити викладені факти». Проте контролери не стали нічого перевіряти, а знерухомили автомобіль та забрали документи у водія.

Вона додала, що правила ЄС не передбачають можливості запиту контролюючими органами документів, які б підтверджували відпочинок поза вантажівкою під час придорожнього контролю. Більше того, водій не зобов'язаний зберігати документацію з місця відпочинку в кабіні, а в «роз'ясненнях ЄС зазначено, що водії можуть регулярно відпочивати не лише у готелях чи мотелях, а й у приватних будинках».

 

За заявою співробітника юридичної фірми Quaerens François Ніколя Войцикевича, "нежиттєздатні правила є джерелом доходу для державних адміністрацій". За його твердженням, покарання польських водіїв та їх роботодавців – це майже спорт для французьких інспекторів.

Він повідомив, що низка компаній вирішила оскаржити винесені заочні рішення, наприклад щодо регулярних щотижневих або щоденних періодів відпочинку. У результаті 16 листопада кримінальний суд Ліона скасував провадження у справі про контроль за регулярним щотижневим відпочинком водія польської транспортної компанії.

 

Також він нагадав, що менш ніж за тиждень до цього кримінальний суд у Родезі виправдав польську транспортну компанію, звинувачену в «організації робочого часу водіїв та їх відпочинку у спосіб, що порушує соціальне законодавство», і ухвалив повернути вже сплачений штраф на суму 4 тис. євро. Войцикевич висловив сподівання, що наступні слухання, заплановані на кінець року, продовжать цю судову практику.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.