Раніше вони штучно зменшували транспортну потужність, щоб підтримати ціни на більш високому рівні. Але ця стратегія, схоже, не дає очікуваних результатів. Минулого тижні доставити стандартний контейнер з Китаю до Європи можна було іноді навіть за тисячу доларів. Отже, невдовзі ми можемо побачити падіння ставок нижче психологічно важливої межі, коли вартість опуститься до тризначних чисел.
Показник Drewry WCI Азія-Північна Європа втратив ще 10% протягом попереднього тижня. Від досягнув відмітки 1965 доларів США за доставку сорока футового контейнера. Це лише половина від той вартості, яку визначали менше місяця тому, відзначають експерти.
Якщо падіння продовжиться такими ж темпами, то до Різдва доставка ТЕУ з Азії до Європи коштуватиме в районі 750 доларів, прогнозують аналітики WCI.
Фахівці також вказують на те, що вартість доставки у 1000 доларів пропонували поки що деякі китайські експедитори. Загалом же можна казати, що спотовий ринок впевнено опустився нижче попередньої психологічно важливої відмітки у 2 тисячі доларів США.
Генеральний директор Vespucci Maritime Ларс Йенсен охарактеризував ситуацію на спотовому ринку контейнерних перевезень як «жорстку посадку». Він також говорить про 20-ті числа січня та період китайського Нового року як час ймовірного розвороту тенденції. Утім, сподіватися, що тарифи активно зростатимуть у довгостроковій перспективі усе ж не варто.