Завантаження...

Основні проблеми логістичної галузі в Австралії у 2023 році

Основні проблеми логістичної галузі в Австралії у 2023 році

На думку фахівців, у цій країні, як і на глобальному рівні, спостерігатимуться аналогічні тенденції. А саме, на тлі відновленого економічного зростання ми побачимо негативний вплив інфляції та небезпеку зриву ланцюгів постачання.

 

Зокрема, серед восьми головних викликів для логістики експерти називають такі:

  • Дефіцит робочої сили. Не виключено, що він послабиться лише у другій половині наступного року, якщо збудуться прогнози стосовно деякого уповільнення економіки.
     
  • Стихійні лиха. Їх негативний вплив уже звикли відчувати не лише в Америці чи Австралії. Європа також починає дедалі більше потерпати від наслідків глобального потепління.
     
  • Зміни у моделі поведінки роздрібних споживачів. Серед іншого, фахівці вказують на те, що у багатьох країнах роздрібні клієнти електронної торгівлі не лише звикли до швидкої доставки товарів, бажано, у день замовлення, але й вимагають, щоб такий рівень сервісу був усюди.
     
  • Зростання витрат у сегменті складської логістики. Оренда складських приміщень у такій країні, як Австралія, уже цього року зросла майже на 15%, але компанії воліють займати якомога більше площі, бо вартість доставки зростає значно швидше, а транспорт працює нестабільно. Тож накопичення запасів, скоріш за все, продовжиться. 
     
  • Ризики у сфері кібербезпеки. Вони також зростають зі збільшенням питомої ваги цифрових технологій у виробничих процесах та посиленням геополітичного протистоянні з країнами, ворожими до Заходу. 
     
  • Зростання вартості пального, яке неодмінно веде до збільшення тарифів на транспорт та утримання приміщень. 
     
  • Збільшення попиту на стабільні поставки. Компанії, які не зможуть витримати конкуренцію за даним чинником, скоріш за все, втрачатимуть клієнтів. Решта ж отримає можливість підвищувати тарифи, що призведе до прискорення інфляції. 
     
  • Посилення «конфлікту» між онлайн- та офлайн торгівлею. Оскільки пандемія вщухає, багато споживачів повертаються до реальних магазинів. Інтернет-торгівлі потрібно буде дуже постаратися, щоб максимально зберегти лояльність клієнтів. Тож і тут очікуються більші витрати. 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.