Так, на амстердамському Схіпголі (AMS) минулого місяця вантажообіг склав 10 344 тонни, що на 5,6% менше, ніж у серпні 2022 року. Зокрема, обсяги вантажів, привезених літаками з Азії, впали за цей час на 2,2%, з Північної Америки – на 14,6%, з Африки – на 18,6%. Лише напрямок Близького Сходу демонструє позитивний результат – плюс 3%.
Тим не менш, Йост ван Дусбург, керівник відділу вантажних перевезень у Схіпголі, позитивно оцінив поточну ситуацію та зазначив, що вантажні перевезення в аеропорту починають стабілізуватися. «Більше вантажних суден хотіли б літати на Схіпхол, але наші слоти заповнені, а тимчасових слотів значно поменшало порівняно з минулим роком – це найбільший фактор втрати тоннажу», – сказав він.
Аеропорт Франкфурт (FRA) обробив приблизно 156 800 тонн вантажів минулого місяця, що на 1,2% більше, ніж у минулому році, хоча показники усе ще на 9,6% менші, ніж у до пандемічний період. Утім, і нинішнє зростання має переважно штучний характер. Річ у тому, що низка авіакомпаній останнім часом оптимізувала свої маршрути та звузила географію доставки до різних аеропортів.
Загальний тоннаж вантажних літаків також збільшився на 0,8%, хоча він на 10,1% менший, ніж до пандемії.
У своєму регіональному аналізі Fraport зазначив, що «завдяки безперервній експлуатації суто вантажних літаків спостерігалося значне збільшення загального трафіку до та з Катару (+44,6%), Саудівської Аравії (+38,3%) і Туреччини (+6,0%) порівняно з минулим роком». Збільшення трафіку на Близькому Сході становило 14,6%.
Торгівля з країнами Далекого Сходу скоротилася на 6,4% в річному вимірі, у т.ч. Китай (-7,6%), Південна Корея (-11,8%) і Японія (-18,4%), однак позитивні результати в Індії (+7,8%), Гонконгу ( +13%) і В'єтнамі (+47,8%).