Завантаження...

Оприлюднено Хартію про поліпшення поводження з водіями в пунктах завантаження і розвантаження

Оприлюднено Хартію про поліпшення поводження з водіями в пунктах завантаження і розвантаження

Міжнародний союз автомобільного транспорту (IRU) спільно з Європейською радою вантажовідправників (ESC) та Європейською федерацією працівників транспорту (ETF) оприлюднив Хартію про поліпшення поводження з водіями в пунктах навантаження і розвантаження.


Представникам галузі та іншим зацікавленим сторонам з усіх країн світу пропонується підписати Хартію і таким чином допомогти поліпшити умови праці водіїв.


Викликана COVID-19 криза дала зрозуміти, що послуги транспортних компаній - фундамент економічного розвитку, мереж мобільності та світових інтермодальних ланцюжків поставок. Роль водіїв комерційного транспорту сьогодні важлива як ніколи, в той час як умови праці в період пандемії ускладнилися. Транспортний сектор, як і раніше, зазнає труднощів у зв'язку з наймом водіїв. На тлі безлічі порожніх вакансій в транспортному секторі по всьому світу 20% молоді у віці від 15 до 24 років (267 млн. осіб) не працюють, не навчаються і не проходять професійну підготовку. В Європі не заповнені 23% вакансій водія вантажного транспорту і 19% вакансій водія автобуса.


Маючи намір поліпшити умови праці водіїв, IRU запропонував ESC і ETF об'єднати сили і намітити дії щодо поліпшення поводження з водіями в пунктах завантаження і розвантаження. Хартія була оприлюднена 25 листопада на пленарному засіданні в рамках Галузевого соціального діалогу з автомобільного транспорту в ЄС, під егідою якого об'єднані організації працівників і роботодавців всіх країн ЄС, а також представники Європейської комісії.

 

Мета Хартії - підвищити ефективність і безпеку праці водіїв і сприяти побудові поважних відносин між усіма зацікавленими особами. Три організації-партнера закликають всі зацікавлені сторони і підприємства автомобільного транспорту приєднатися до ініціативи, забезпечивши їй максимальний резонанс для підвищення якості праці в секторі. Мета Хартії - забезпечити поважне ставлення до водіїв і гідні умови праці, починаючи з пунктів доставки. Під гідними умовами праці мається на увазі використання санітарно-технічних приміщень, кімнат відпочинку, а також безпечних охоронюваних стоянок.

 

"Підвищення якості праці та поліпшення умов праці водіїв - один з головних постулатів стратегії IRU із залучення і утримання кадрів в автотранспортному секторі. І хоча Хартія спрямована на всі країни світу, відрадно, що першим регіоном, в якому вона набирає чинності, стає Європа. Ми сподіваємося, що багато компаній і організації підпишуть Хартію, щоб підтримати наших водіїв, віддавши належне їх повсякденній роботі, настільки важливою для життя суспільства", - повідомив Маттіас Медге, директор департаменту IRU по просуванню інтересів галузі.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.