Даний інтермодальний коридор поєднує Китай і Південно-Східну Азію. Лише від початку цього року обсяги вантажів на ньому збільшилися на 10,5% до 424 000 TEU. Офіційно він має назву Новий міжнародний торговельний коридор «суша-море». В основному сполучення відбувається між китайськими промисловими центрами на заході, як Чунцін, та Південно-Східною Азією.
Водночас залізниця дозволяє доставляти до великих портів КНР вантажі, які можуть відправити підприємства, розташовані далеко від морського узбережжя. Останнім часом у цьому напрямку рухалися сільськогосподарська продукція, автозапчастини та інші товари, які можуть знайти покупця як у самому Китаї, так і, наприклад, у Європі.
З сільськогосподарської продукції можуть бути цікавими камбоджійський рис, тайський кокос і мангостан, а також в’єтнамська маракуйя та дурман. Однак потенціал країн Південно-Східної Азії ще до кінця не розкритий, наголошують експерти.