Даний проект розробила Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв України та Торгово-промислова палата України. Також до справило долучилася компанія «МХП Холдинг Україна».
За інформацією джерела, донині вже підписані угоди з такими роздрібними мережами, як Kroger, Costco, Publix, Spar, Aldi, Lidl, Walmart, Carrefour, Auchan і Tesco. На полицях їх магазинів на постійній основі з’являться товари з поміткою «Зроблено в Україні».
Як основного виробника пшениці, кукурудзи, ячменю, проса, рису, гречки, цукрових буряків, соняшнику, картоплі та овочів нашу країну називають «житницею Європи». Проте існує ще широкий перелік товарів, з якими Україна здатна успішно виходити на роздрібні ринки різних країн. Вдалим прикладом з минулого є мід, якого до Європи експортували 73,7 тис. тонн за рік. У цьому сегменті Україна посідає перше місце серед постачальників у ЄС.
У заяві UCARE йдеться, що автори проекту сподіваються «побудувати мости між українськими виробниками продуктів харчування та роздрібними торговцями в Європі та США, створивши спеціальні «українські полиці» в іноземних супермаркетах. Вся продукція відповідатиме стандартам ЄС і США. Логістика, придбання продукції, маркетинг, операційна робота – це відповідальність UCARE».
За словами експертів, Україна сама по собі стає світовим брендом, який набуває дедалі більшої популярності. А цей проект допоможе світові подбати про Україну так само, як Україна зараз дбає про цілий світ.