Зокрема, експерти вказують на одну важливу подію. У неділю важковантажне судно Zhen Hua 15, що прийшло зі Сзідно-Китайського моря, зайшло до порту Візінджам. Саме у цей день новий порт запустив перші гігантські крани, щоб забрати вантаж з корабля. І це, на думку фахівців, «поставило Індію на карту найбільших у світі контейнеровозів».
Контейнерний порт Vizhinjam розташований поблизу найпівденнішого краю країни. Він єдиний у своєму роді на території Індії. Завдяки новим технічним можливостям порт дозволить отримати більший шматок міжнародної морської торгівлі, в якій зараз домінує Китай. З іншого боку, відправники та отримувачі вантажів зможуть скоротити свої витрати на доставку товарів.
Також порт стає центром величезної транспортно-логістичної інфраструктури, до якої також входять інші індійські порти, аеропорти, енергетичні підприємства, складські комплекси, наземні шляхи сполучення.
Візінджам розташований дуже близько від міжнародних судноплавних шляхів, на які припадає 30% світового вантажопотоку. Глибина тут становить понад 24 метри, а це дозволяє приймати найбільші океанські судна. Досі такі кораблі оминали Індію, а натомість розвантажувалися чи завантажувалися переважно у Сінгапурі.
Очікується, що обсяг інвестицій у перевантажувальний термінал Vizhinjam досягне 2,4 млрд доларів у 2030 році. На першому етапі витрачена приблизно третина цієї суми.