Нове покоління вантажівок MAN TGX досягло України. Перші одиниці вже доступні у дилерів, і їхня конфігурація навряд чи буде доступна в будь-якій країні ЄС.
Моделі, що поставляються в Україну, - це переважно самоскидні тягачі. Вони призначені для потужної сільськогосподарської галузі в нашій країні, а також будівельної галузі. Ось чому вантажівки можуть бути без високих дахів та водночас із посиленими позашляховими бамперами. Двері позбавлені нижніх розширень, щоб їх легше відчиняти в тісних місцях, а фари мають захисні кришки.
Україна не вимагає стандарту Євро 6, тому MAN пропонує тут дешевші та менш вимогливі агрегати Євро 5. Це також може бути механічна коробка передач, що є елементом, який уже повністю зник у конфігураціях для країн Євросоюзу. У специфікації ЄС такі коробки навіть не згадуються, оскільки робота новітніх електронних систем вимагає використання автоматизованих коробок. Натомість авто, показане на фото, щойно отримало двигун Євро 5 потужністю 480 к. с. із механічною 16-ступінчастою коробкою передач ZF.
Менші одиниці обладнання також заслуговують на увагу. Замість світлодіодних фар - класичні світильники з лампами розжарювання. Також є вільний простір для переднього радара, який виробник стандартно встановлює на нижньому щаблі бампера. Це пов’язано з тим, що в Україні не потрібні автоматичні екстрені гальма.
І коли ми оглядаємо інтер’єр, то помічаємо іншу панель інструментів. Замість дисплея з віртуальними циферблатами там розмістили аналогові спідометр і тахометр від Volkswagen.