Євген Зборовський, новий призначений Кабміном керівник Державної служби України з безпеки на транспортіі, розпочав виконання обов'язків на посаді.
Заступник міністра інфраструктури Мустафа Найєм на своїй сторінці у Facebook позитивно охарактеризував нового керівника "Укртрансбезпеки" і зробив низку позитивних анонсів щодо роботи відомства. Залишилося це зреалізувати...
Зі слів Наєєма, до призначення Євген Зборовський пройшов довгу службу в лавах патрульної поліції, куди прийшов простим патрульним на самому початку реформи. За шість років він дійшов до посади командира батальйону та керував трьома сотнями особового складу.
На початку осені Міністерство інфраструктури запустило процес повного перезавантаження ДСБТ. Наразі головна мета - забезпечення служби якісними кадрами та забезпечення якісних умов роботи працівників. Наразі запустили набір нових інспекторів, готуються до реорганізації служби, яка у майбутньому, як запевняють у міністерстві інфраструктури, дозволить уникнути політичних призначень та непрозорих рішень.
Першочерговими завданням до кінця року є реорганізація служби, набір нових інспекторів та завершення закупівель програмних рішень щодо цифровізації послуг ДСБТ.
КАДРОВЕ ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ
Кадрові зміни — ключові у питанні реорганізації роботи Служби. Йдеться не лише про набір нової команди, але й про розширення штату інспекторів майже вдвічі.
Минулого тижня завершився збір анкет на посади інспекторі. У рамках національного відбору 220 нових інспекторів Державної служби України з безпеки на транспорті (ДСБТ) подано 1 824 анкети. Таким чином, загальний конкурс склав 8 осіб на місце.
Уже почався перший етап тестування кандидатів.
ЦИФРОВІЗАЦІЯ РОБОТИ УКРТРАНСБЕЗПЕКИ
Цифровізація послуг "Укртрансбезпеки" з метою мінімізації людського фактора у прийнятті рішень, а отже корупційних ризиків — пріоритет нової команди.
Уже до кінця цього року планується почати розробку та впровадження цілої низки програмних компонентів, які необхідні для виконання функцій "Укртрансбезпеки".
▪ вже запущено новий кабінет перевізника ШЛЯХ, у якому реалізовано систему замовлення та обліку дозволів на міжнародні вантажні перевезення.
▪ системи онлайн розподілу ЄКМТ;
▪ створення програмного забезпечення для контролю за рухом та виконанням постанов (E-Decision)
▪ доукомплектування та покращення якості роботи Системи та центр обробки даних ГВК (Weigh Control System, WiM)
▪ створення електронного Державного реєстру сертифікатів відповідності транспортних засобів тощо;
Усі ці системи та інструменти будуть розроблені коштом виділених зі спеціального фонду державного бюджету, отриманих від Європейського Союзу.
ПІДТРИМКА МІЖНАРОДНИХ ПАРТНЕРІВ
До реорганізації Служби Мінінфраструктури планує долучати міжнародних партнерів. Так, на сьогоднішньому обговоренні свою підтримку новим змінам висловили представники Європейського Союзу, Світового банку, Європейського інвестиційного банку, IDLO, Європейської бізнес асоціації та Асоціації міжнародних автоперевізників.