Завантаження...

Нові штрафи для водіїв у Польщі: найбільший – 6,5 тис. євро

Нові штрафи для водіїв у Польщі: найбільший – 6,5 тис. євро

Як ми повідомляли, з 1 січня 2022 року в Польщі набули чинності суворіші правила дорожнього руху та вищі штрафи для водіїв. Публікуємо докладну інформацію.


За новими правилами, максимальний штраф за порушення правил дорожнього руху на польських дорогах збільшено з 5 тис. злотих (1,08 тис. євро) до 30 тис. злотих (6,5 тис. євро).

 

Заступник міністра інфраструктури Польщі Рафал Вебер заявив, що найбільші штрафи водії отримуватимуть за “найнебезпечнішу поведінку на дорозі” .

 

Водіям, які не пропускають пішоходів на переході, загрожує штраф у розмірі не менше 3 тис. злотих (660 євро). А мінімальний штраф за перевищення швидкості на понад 30 кілометрів на годину на даний момент становить 800 злотих (170 євро).

 

Обидві палати парламенту більшістю голосів ухвалили план нових правил, який пізніше підписав президент Анджей Дуда. Нові правила забезпечують сильний юридичний захист пішоходів.

 

За інформацією порталу rp.pl, нові тарифи штрафів для водіїв у Польщі такі...

 

Щонайменше 1 тис. злотих (220 євро) отримають водії:
за водіння немеханічного ТЗ, наприклад велосипеда, після вживання алкоголю (від 0,2 до 0,5 проміле алкоголю в крові або 0,1-0,25 мг алкоголю на 1 дм3 повітря, що видихається),
за неправильний обгін автомобілем,
за керування транспортним засобом без прав водія.

 

Щонайменше 1,5 тис. злотих (330 євро):
за зіткнення, при якому було отримано легкі травми (що не потребують госпіталізації понад 7 днів),
за не пропускання пішоходів на переході,
за не зупинку ТЗ для пропуску інваліда, який використовує спеціальний знак, або особи з видимою обмеженою рухливістю,
за обгін ТЗ на пішохідному переході, де рух не регулюється сигналами (а також для об'їзду, що пропускають пішоходів),
за рух ТЗ по тротуару та пішохідному переходу,
за створення перешкод руху, коли це правопорушення вже було скоєно (рецидив) протягом 2 років.

 

Щонайменше 2 тис. злотих (440 євро):
за обгін на забороні, коли винного раніше було покарано за конкретні правопорушення протягом 2 років,
за об'їзд занедбаних загорож на залізничному переїзді, а також в'їзду на переїзд, коли продовжити рух неможливо (також стосується пішоходів, що виходять на переїзд при опусканні шлагбаумів).

 

Щонайменше 2,5 тис. злотих (550 євро):
за управління ТЗ після вживання алкоголю або іншого засобу (від 0,2 до 0,5 проміле алкоголю в крові або 0,1-0,25 мг алкоголю на 1 дм3 повітря, що видихається).

 

Щонайменше 3 тис. злотих (660 євро):
непрояв належної обережності або створення загрози безпеці дорожнього руху особою у стані алкогольного сп'яніння (або подібної речовини) в умовах рецидиву.

 

Штраф 8 тис. злотих (1750 євро):
за невказання, хто керував МС, коли було скоєно порушення.

 

Штрафи за перевищення швидкості:
до 10 км/год - 50 зл.,
від 11 до 15 км/год – 100 злотих,
від 16 до 20 км/год – 200 злотих,
від 21 до 25 км/год – 300 злотих,
від 26 до 30 км/год – 400 злотих,
від 31 до 40 км/год – 800 злотих (1600 злотих у разі повторного скоєння того ж злочину, тобто рецидиву),
від 41 до 50 км/год – 1000 злотих (2000 злотих у разі рецидиву),
від 51 до 60 км/год – 1500 злотих (3000 злотих у разі рецидиву),
від 61 до 70 км/год – 2000 злотих (4000 злотих у разі рецидиву),
71 км/год – 2500 злотих (5000 злотих у разі рецидиву).


Хто може бути оштрафований на 30 тисяч злотих?


Коли заяву про покарання водія за порушення правил дорожнього руху буде направлено до суду, він може покарати порушника максимальним штрафом у розмірі до 30 тис. злотих, тобто близько 6,5 тис. євро (досі це було 5 тис. злотих) ). Таке покарання передбачено за тяжкі правопорушення. До них належать, наприклад:

водіння у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння,
водіння без дійсного посвідчення водія, 
якщо водій не зупиниться для перевірки на дорозі, 
ненадання допомоги потерпілому в ДТП,
невказання порушника, який керував автомобілем, коли було скоєно порушення.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.