У найближчі роки обсяги перевезень літій-іонних батарей будуть швидко зростати, пояснюють експерти. Це означає, що у дорозі та на складах виникатиме більше пожеж через короткі замикання, кожна з яких може завдати великих збитків власникам вантажів та логістичним компаніям.
Щоб запобігти подібним інцидентам у майбутньому, фахівці радять учасникам ланцюгів постачання усунути вразливості, які виникають при каскадному відведенні тепла у контейнерах та поліпшити системи придушення вогню, які мають спрацьовувати у разі виникнення загорання.
Також експерти радять терміново оновити галузеві стандарти та провести навчання осіб, які зайняті у перевезеннях літій-іонних батарей, збільшити кількість перевірок та інспекцій на морському транспорті. Вони вважають, що на кораблях мали би діяти ті ж самі жорсткі норми безпеки, що й на літаках.
Небезпека перевезення літій-іонних акумуляторів на суднах була висвітлена у звіті Allianz Global Corporate & Specialty. Автори документу зазначили, що у період з 2017 по 2021 рік пожежі та вибухи, спричинені акумуляторами, стали основними страховими випадками на морському транспорті. Останнім часом загорання батарей під час руху стало мало не звичним явищем для моряків. Відтак, необхідно переглядати регламенти щодо безпеки, стверджують експерти.