Завантаження...

Нові правила ЄС щодо інфо в тахографах. Колапс на кордонах не настав

Нові правила ЄС щодо інфо в тахографах. Колапс на кордонах не настав

Із 2 лютого набули чинності нові положення Пакету мобільності щодо правил каботажу. Водії зобов'язані вводити код країни в тахограф на кордоні або при першій можливій зупинці після її перетину.

 

Вантажоперевізники побоювалися, що найближчим часом це призведе до хаосу на переходах та прикордонних стоянках. Адже водії можуть використовувати зупинку і для інших цілей, наприклад, щоб зробити обов'язкову перерву. У цьому випадку нечисленні паркінги можуть заповнюватися ще швидше.

 

Про те, чим на практиці обернулося впровадження нового правила, вирішила дізнатися група Chauffeursnieuws 2.0. Для цього вона провела експрес-опитування серед кількох сотень водіїв вантажівок Бенілюксу (Бельгія, Нідерланди, Люксембург), яким доводиться перетинати найзавантаженіші кордони Європи, іноді по кілька разів на день.


Головний висновок дослідження був позитивним – великого загальноєвропейського паралічу нема. Більшість водіїв, які приїхали на найближчі паркінги біля кордонів, не зіткнулися з помітними корками, а сам процес "введення країни»" виявився відносно швидким, займаючи менше ніж хвилину.

 

А от якщо водії не дотримуватимуться нових правил введення інформації в тахограф, то можуть бути оштрафовані, а перевізник ризикує втратити ліцензію. Ці штрафи фіксуватимуться у системі ERRU – Європейському реєстрі підприємств автомобільного транспорту.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.