1 вересня набули чинності закони, які дозволяють експлуатувати подовжені, більш аеродинамічні кабіни вантажівок, затверджені Радою ЄС у травні минулого року.
Вантажівки з «подовженими носами» мають бути безпечнішими й економічнішими за витратою пального. Хоча вони, ймовірно, не будуть виглядати так, як американські вантажівки (на фото), але різниця відчуватиметься.
Відповідно до правил ЄС, які вступили в силу 1 вересня, виробники вантажівок в країнах ЄС можуть подовжити передню частину транспортних засобів навіть на 90 см. Важливо відзначити, що подовження «носа» автомобіля не пов'язане зі зменшенням вантажного простору.
Це нове покоління кабін буде безпечнішим, зручнішим для водіїв і дозволить заощадити на пальному.
«Це чудова новина для всіх учасників дорожнього руху, а також для навколишнього середовища», - казав міністр транспорту Румунії Резван Кук після ухвалення закону Європейським парламентом у березні 2019 року.
Подовження вантажівок має поліпшити аеродинаміку з одночасним зниженням спалювання. За запевненням Брюсселя, менший опір вітру має спричинити зниження витрат пального навіть на 10%. Крім того, довші кабіни поліпшать видимість з місця водія, що помітно зменшить так звану «мертву зону». Крім того, далекобійники зможуть насолоджуватися більшим комфортом експлуатації автомобіля.