Як повідомило видання, через снігопад і хуртовини 4 січня на півдні Норвегії склалася складна дорожня обстановка, яка призвела до значного уповільнення руху. У районі Осло і так критичну ситуацію посилили кілька іноземних тягачів з напівпричепами, які на виїзді з Алнабру автомагістралі E6 без ланцюгів на колесах «полірували» дорогу, заважаючи не тільки проїзду транспорту, а й роботі снігоприбиральної техніки.
Коли співробітники видання прибули на місце, три вантажівки створили «ефектну пробку». Трьом самоскидам Vaktmesterkompaniet (компанія, що здійснює експлуатаційне та технічне обслуговування доріг), що під'їхали снігоприбиральним самоскидам, довелося «крастися по смузі громадського транспорту», щоб об'їхати фури. Водіїв першого снігоприбирача зупинився і вирушив до фур, що застрягли, щоб дати «ясну (і гарну) пораду, як користуватися островом... і одягати ланцюги в такий день».
Вже 5 грудня одна з фур (австрійська реєстрація, німецький водій за кермом), що створила пробку на день раніше, була помічена ближче до Скедсмокорсеті, де він знову стояв на місці, перекривши одну зі смуг руху. Як з'ясувалося, водій намагався потрапити на контрольно-пропускний пункт Taraldrud на E6 на південь від Осло. За цим інцидентом інспектор Даніель Олександр Хальс написав у звіті, що «коли фура прибула в чергу на КПП у Taraldrud, вона вкотре застрягла на пологому підйомі».
Перевірка зимового обладнання та технічного стану вантажівки на КПП дозволила встановити, що глибина протектора на 11 шинах була меншою за допустиму. В результаті було видано заборону на подальший рух вантажівки та водію було виписано штраф у розмірі 22 тис. норвезьких крон (понад 2 тис. євро).
У звіті зазначається, що під час перевірки було виявлено низку «несправностей автопоїзда». Однак найбільшою проблемою перевізника стало блокування коліс до того часу, «поки зимове обладнання не задовольнить вимоги водіння у складних дорожніх умовах».