Маттіас Ратманн наголошує, що на автостоянках Gräfenhausen West та East розігруються сцени, які ніхто не повинен бачити – тому що вони не дуже вигідні для іміджу Німеччини у світі та для репутації логістики загалом. Там застрягли понад 100 водіїв-дальнобійників зі Східної Європи, Близького Сходу та Центральної Азії, які страйкують уже сьомий тиждень.
За його словами, як це часто буває, постраждалим, у тому числі їжею та ліками, допомагають лише волонтери, які самовіддано жертвують собою у вільний час. Маттіас Ратманн пояснює, що Комісія ЄС розробила пакет мобільності, щоб захистити водіїв від експлуатації. Їм слід проводити щотижневий період відпочинку поза транспортним засобом, і їм має бути дозволено повернутися до своїх країн проживання через чотири тижні. З іншого боку, компанії були зобов'язані відправляти свої вантажівки до країни, де вони базуються, кожні вісім тижнів. Недотримання може призвести до наслідків. Отже, закони є, але на практиці пакет мобільності виявляється «тупим мечем».
Редактор також зазначив, що через становище страждають «шановні компанії, які дотримуються закону». Вони конкурують з демпінговими постачальниками та мають обґрунтовувати структуру своїх витрат перед своїми клієнтами.