Завантаження...

Німецькі штрафи за затримку розвантаження – особливо суворі

Німецькі штрафи за затримку розвантаження – особливо суворі

На перевізника, який затримує розвантаження в Німеччині, може бути накладено штраф у розмірі 3-разової суми фрахту. Щодо цього місцеве законодавство суворіше, ніж Конвенція CMR, яка передбачає санкцію, що дорівнює вартості перевезення.

 

Про це пише портал tckancelaria.eu.

 

Однією з найчастіших причин розбіжностей між підрядниками є затримки. Перевезення FIX, швидкопсувних або чутливих продуктів наражається на найбільший ризик. На своєчасність постачання можуть вплинути дрібні або великі поломки, пробки або перевірки поліцією. Такі затримки найчастіше розглядаються з погляду Конвенції CMR. Проте німецьке законодавство у цьому плані суттєво відрізняється. Так, відповідно до Конвенції CMR, перевізник відповідає за затримку до одноразової оплати провізної плати. Німецьке законодавство щодо цього передбачає суворий штраф у розмірі триразової суми фрахту.

 

Наприклад взято конкретний випадок, коли перевізник прийняв замовлення маршрутом Мюнхен – Гамбург на суму 1 тис. євро. Перевезений вантаж був будівельним мармуром, який мав бути розвантажений 10 червня 2023 року. Під час перевезення у автомобіля перевізника сталася поломка, про що було повідомлено його клієнта. Через аварію розвантаження відбулося на добу пізніше. Одержувач засмучений тим, що товар не прийшов вчасно, але прийняв товар і підписав коносамент. Через 60 днів перевізник почав питати клієнта про оплату. У відповідь він отримав рахунок від відправника товару у сумі 3,6 тис. євро. Суму отримано на основі оцінки вартості крана, найнятого для розвантаження мармуру, та заробітної плати чотирьох робітників, які чекали на майданчику.

 

"Транспортування здійснювалось у межах Німеччини, тому в даному випадку застосовується ст. 425 розділу 1 Торгового кодексу Німеччини (HGB), згідно з якою перевізник несе відповідальність за шкоду, заподіяну порушенням терміну доставки, – коментує юристка Пауліна Еліас-Петрусевич. – У свою чергу, зі ст. 431 розділу 3 Торгового кодексу Німеччини стає зрозумілим, що відповідальність експедитора/перевізника за перевищення терміну доставки обмежується триразовою сумою перевезення. Якщо збитки виникли внаслідок дії чи бездіяльності перевізника, вчиненого ним навмисне або з необережності та при усвідомленні ймовірності заподіяння шкоди, відповідальність може бути необмеженою".

 

За її словами, у наведеному прикладі поведінку перевізника не можна вважати грубою недбалістю, оскільки він постійно інформував підрядника про несправність. Згідно з німецьким законодавством, перевізник може нести відповідальність у розмірі до 3 тис. євро, що відповідає триразовій сумі вантажу. Однак підрядник надто пізно направив перевізнику заперечення, яке виникло внаслідок затримки. Так само, як і в Конвенції CMR, також у німецькому законодавстві є вимога подати письмові заперечення протягом 21 дня з моменту розвантаження, чого клієнт не зробив.

 

Нагадаємо, зазвичай, згідно з законодавчими нормами європейських країн, максимальний час очікування водія вантажівки в логістичному центрі або в одержувача товару для навантаження або розвантаження автомобіля становить одну годину. На практиці ж цей час регулярно перевищується, причому часто на досить тривалий термін.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.