Завантаження...

Німецькі далекобійники звинувачують східноєвропейських перевізників у махінаціях

Німецькі далекобійники звинувачують східноєвропейських перевізників у махінаціях

Два тижні тому в зоні відпочинку на трасі А1 недалеко від Зіттенсена пройшов 200-й регулярний «стіл далекобійників», на якому німецькі водії вантажівок зібралися, щоб обговорити проблеми, що накопичилися. Один із них - Бернд Хельшер (73 роки) з Гронау в Мюнстерланді, для якого майбутнє збільшення плати за проїзд з вантажівок є, за його словами, «жахливим», оскільки підніметься до 40 центів за кілометр. Особливо його дратує нерівна конкуренція з перевізниками із країн Східної Європи, які використовують для роботи на ринку нечесні методи.

 

За його словами, це означає, що східноєвропейські компанії можуть пропонувати поїздки за низькими цінами, а німецькі водії не зможуть за ними наздогнати.

 

Але не лише «вантажна мафія зі Східної Європи», яка, з погляду німецьких далекобійників, шахраює з часом водіння, викликає занепокоєння. Бенджамін Кельманн (41 рік) із Штаде, який займається перевезенням охолоджених продуктів, боїться збільшення дорожніх зборів, але також його непокоїть різке зростання цін на пальне. А далекобійник Дірк Баумгарт (44 роки) із Нойбранденбурга вимагає від представників галузі, щоб на нього та його колег знову дивилися з «людського боку».

 

Прес-секретар Федерального управління логістики та мобільності (BALM) Йозеф Тіль розповів BILD, що шахрайство з використанням пристроїв також є скалкою для відповідальних посадових осіб, які перевіряють плату за проїзд для вантажівок.

 

Крім того, за словами водіїв вантажівок, які розмовляли з BILD, викриття неможливе без перевірки вантажівки. Проте, за словами представника BALM, відомство спостерігає за ситуацією та хоче адаптувати свої процеси контролю до нових результатів. BALM також використовує спеціально навчений персонал, що спеціалізується на маніпуляціях. В принципі, навіть при русі автомобілів GPS-перешкоди завжди можуть перешкодити роботі станцій стягування плати, якщо у транспортних засобах використовуються бокси для стягування плати, які передають радіосигнал на станцію, розташовану на маршруті. При «старомодних» табличках або у випадках виявлення номерного знака глушилка не є корисною.

 

Представник ради директорів Федеральної асоціації автомобільних перевезень, логістики та утилізації (BGL) Дірк Енгельхардт також заявив, що його організація рішуче засуджує будь-які незаконні дії - незалежно від того, чи це маніпуляція автомобілем з витратою AdBlue або з збору плати за проїзд.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.