Gartner надає компаніям корисну та об’єктивну інформацію, а також оцінює постачальників логістичних послуг у всьому світі. Цього року два підрозділи DHL розглядалися у дослідженні разом: ланцюг постачання DHL та глобальна експедиція DHL.
«У зв’язку з різким зростанням електронної комерції та онлайн-продажів під час пандемії, а також із проблемами в ланцюгах постачання, ми приділяємо особливу увагу клієнтоорієнтованості та гнучким рішенням. Поінформованість про наші логістичні послуги значно зросла як серед знавців галузі, так і серед широкої публіки».
Повідомив Оскар де Бок, генеральний директор DHL.
«Лідери мають не лише добре справлятися з насущними проблемами, а й бути готовими до завтрашнього дня. Ми вважаємо, що це заслуга наших 170 тисяч співробітників DHL. Вони доклали всіх зусиль, щоб згладити обмеження ланцюга постачання, з якими стикалися наші клієнти по всьому світу. Той факт, що компанія Gartner сім разів поспіль визнавала нас лідером у звіті Magic Quadrant, доводить наскільки надійні та потрібні послуги DHL».
Зауважив Оскар.
«Недавнє зростання більш ніж на 23% у нашому секторі електронної комерції показує, наскільки швидко розвивається ця частина нашого портфеля послуг. Щоб швидко обробляти повернення та підтримувати наших клієнтів, потрібне ідеально організоване управління ланцюгом постачання. Мотивовані співробітники та програма цифровізації виявилися ключовими факторами в успіху. Саме це відрізняє нас від конкурентів на більшості ринків. Ми сприймаємо результати як данину поваги до нашої спеціальної стратегічної дорожньої карти DHL. Будь то розгортання нових технологій у нашому складському та транспортному бізнесі або наша перевірена програма допомоги клієнтам».
Про це заявив Патрік Келлехер, директор із глобального розвитку DHL.