Ультрашвидкісні зарядні пристрої Ekoenergetyka потужністю до 1500 кВт для вантажних автомобілів та фургонів стануть основою для нової інфраструктури у Німеччині та Польщі до кінця 2023 року. Разом із надпотужними станціями на 1500 кВт буде розгорнута мережа об’єктів з потужністю 750 кВт.
На першому етапі розгортання з’явиться 22 зарядні станції на основних автошляхах обох країн. За словами фахівців, такі станції можуть вирішити головну проблему електромобільності – необхідність витрачати багато часу для поповнення заряду акумуляторів.
Як пояснили у дослідницькому центрі Ekoenergetyka, електромобіль, що витрачає до 20 кВт.год на 100 кілометрів шляху, заряджатимуться на станції потужністю 750 кВт приблизно 1 хвилину. Якщо машина потребує витрати 90 кВт.год., то знадобиться 7 хвилин.
Це також означає, що автофургон повною масою до 3,5 тонни отримає заряд акумулятора, достатнього для проїзду 400 км, лише за 4 хвилини! У випадку ж із вантажівкою загальною масою 16 тонн для досягнення такого ж результату доведеться почекати майже півгодини. Але це не така вже й велика проблема, відзначають експерти. Адже запроваджуваний Пакет мобільності так чи інакше передбачає необхідність тривалої зупинки для відпочинку водія. Тож можна поєднати «приємне з корисним».
За даними Європейської обсерваторії альтернативних видів палива, на кінець 2020 року в Європейському Союзі налічувалося 225 тис. пунктів зарядки електромобілів. Але абсолютна більшість з них слабкі. Лише 25 тисяч мають потужність понад 22 кВт.