За словами чиновників, до 2024 року сума капіталовкладень має досягти 45 млрд євро. Але це суперечить позиції міністра транспорту країни Фолькера Віссінга, який відстоює потребу вкладати гроші, передусім, в автодороги.
З іншого боку, експерти стверджують, що така політика призведе до непропорційного зростання ролі автомобільного транспорту у Німеччині до 2051 року. Відтак, комітет вирішив фінансувати залізниці, одночасно збільшуючи плату за проїзд вантажівок.
Зокрема, пропонують запровадити додатковий збір за викиди окису вуглецю у розмірі 200 євро за тонну. Разом з іншими нововведеннями, це подвоїть вартість проїзду німецькими автобанами, відзначають аналітики. Однак у комітеті уже вирішили, що 80% отриманих додаткових коштів використають на розвиток залізниці.
Інвестиції будуть спрямовані, серед іншого, на розширення мережі терміналів комбінованого транспорту, модернізацію залізничної інфраструктури та проекти цифровізації. Водночас на порядку денному також питання фінансування одновагонних перевезень. Загальну кількість проектів ще не оголосили. Однак такі плани уже схвалили кілька німецьких залізничних асоціацій. Звісно, цього не можна сказати про автомобільні організації, де не розуміють, чому за розвиток одного виду транспорту мають сплатити представники іншого.