Завантаження...

Німеччина: затверджено нові ставки за користування дорогами

Німеччина: затверджено нові ставки за користування дорогами

Варіант Toll Collect, який має набути чинності 1 грудня 2023 року, запровадить нову складову тарифу за проїзд автомобільного транспорту, що базується на припущеннях урядової програми "Третій перегляд правил стягування плати".

 

На даний час зміна ставок плати за проїзд запланована на дві дати: грудень 2023 року та липень 2024 року. Загальне підвищення ставок плати за проїзд транспортних засобів на повну масу понад 7,5 т набуде чинності з 1 грудня 2023 року, а з 1 липня 2024 року плата поширюватиметься на транспортні засоби на повну масу понад 3,5 т.

 

З моменту набуття чинності плати за проїзд автошляхами Toll Collect вона включала податки на інфраструктуру, шум і забруднення повітря. У новій системі справляння плати додасться податок на викиди CO2 в атмосферу. Ця зміна призведе до різкого збільшення тарифів на проїзд від 40 до 83%. Найбільш сильне підвищення зазнають вантажоперевізники з автомобілями, зареєстрованими до липня 2019 року (клас викидів CO2 1). З іншого боку, зміниться правило визначення повної маси. Досі актуальним було значення, внесене до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Теоретично можна було "штучно" занизити фактичне значення повної маси шляхом внесення адміністративних змін, щоб перевести транспортний засіб на нижчу платну категорію. Згідно з новими правилами, для встановлення плати за проїзд враховуватиметься технічно допустима повна маса (омологація), а не значення, зазначене у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу (хоча в більшості випадків це буде те саме значення).

 

З 1 липня 2024 року власники автомобілів з масою понад 3,5 т також будуть зобов'язані оплачувати проїзд автошляхами Toll Collect. З січня 2024 року вносить відплату будуть автомобілі, що працюють на зрідженому/стисненому природному газі. Транспортні засоби з нульовим рівнем викидів, такі як електричні та водневі автомобілі, а також автомобілі на водневих паливних елементах будуть звільнені від обов'язку платити за проїзд до кінця 2025 року. Починаючи з 1 січня 2026 року, автомобілі з нульовим рівнем викидів мають оплачувати лише 25% часткової ставки на інфраструктурні витрати, а також часткові ставки на витрати, пов'язані з шумом та забрудненням повітря.

 

Як правило, кожен автомобіль автоматично відноситься до класу викидів CO2 1 (найдорожчого). Вищий клас емісії можливий для автомобілів із датою першої реєстрації з 1 липня 2019 року. За допомогою системи пошуку класу викидів на порталі клієнтів Toll Collect можна дізнатися, до якого класу викидів CO2 відноситься модель автомобіля. Також можна запитати зміну класу викидів і завантажити документальне підтвердження (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, CIF, CoC, єдину карту схвалення). Для визначення класу викидів CO2 у Toll Collect необхідно надати такі документи:
- свідоцтво про реєстрацію;
- сертифікат відповідності (CoC - Certificate Of Conformity) - документ про відповідність, виданий виробником транспортного засобу та що підтверджує, що автомобіль відповідає відповідним технічним вимогам та стандартам, встановленим Європейським союзом - можна отримати у офіційного дилера цієї марки; або
- документ CIF (Customer Information File) - це документ, що розсилається виробником. Він містить інформацію про технічні характеристики автомобіля, у тому числі про витрату палива та викиди CO2.

Якщо документ із зазначенням класу викидів CO2 не надано, автомобіль буде віднесений до найнижчого (найдорожчого) класу.

 

Як зазначають юристи CSK, не потрібно бути великим математиком, щоб зрозуміти, що підвищення Toll Collect різко вплине на загальну вартість транспортних послуг. Після змін цього року, пов'язаних із Пакетом мобільність та новими правилами розрахунку заробітної плати водіїв, новий збір за проїзд стане ще однією витратною складовою транспортної послуги.

 

На думку юристів, у найгіршому становищі перебувають перевізники, які мають багаторічні контракти на перевезення, укладені без застережень про компенсацію плати за проїзд. Може виявитися, що винагороди після 1 грудня 2023 року буде недостатньо навіть для покриття операційних витрат.

Ознайомитись з повним списком нових тарифів можна за посиланням.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.