Завантаження...

Німеччина: як вплине на транспортну галузь Пакет модернізації для захисту клімату

Німеччина: як вплине на транспортну галузь Пакет модернізації для захисту клімату

З 1 січня 2024 року, згідно з нововведеннями, плату за проїзд для вантажівок буде підвищено майже вдвічі, зокрема, за рахунок надбавки за викиди CO2 у розмірі 200 євро за тонну. Учасники ринку та політики неоднозначно відреагували на таке рішення.

 

Не згоден із ним член транспортного комітету Бундестагу Маттіас Гастель.

В Асоціації економіки транспорту та логістики землі Північний Рейн-Вестфалія (VVWL) назвали рішення коаліційного комітету «амбівалентними». Вони очікують, що до 2024 року плата за проїзд вантажних автомобілів «майже подвоїться», що призведе до значного збільшення ставок автомобільних перевезень, які негативно вплинуть на промисловість, торгівлю та, зрештою, споживачів.

 

Положення Пакету модернізації для захисту клімату та прискорення планування встановлюють також підвищення інвестицій у залізниці, які, за прогнозами, можуть досягти суми 45 млрд євро до 2027 року.

Як зазначив резидент DSLV Аксель Пласс, намір федерального уряду «нарешті зайнятися фінансуванням інфраструктури, прискоренням планування та затвердження та переходом на кліматично нейтральні вантажні перевезення у крос-модальному режимі – це крок у правильному напрямку».

 

Якщо асоціації залізничного транспорту високо оцінили рішення та плани, то представники автомобільної галузі виступили критичніше до положень Пакету модернізації.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.