Влітку 2022 року Німецький економічний інститут утретє після 2013 та 2018 років провів опитування компаній про те, як стан інфраструктури впливає на їхню поточну діяльність. Ситуація продовжувала погіршуватися з першого опитування. Порівняно з 2013 роком частка компаній, які суттєво постраждали, збільшилась на 20%, а порівняно з 2018 – на 27%.
Особливо страждають великі компанії. Найбільш серйозні порушення, як і раніше, викликаються неадекватною дорожньою мережею. Найбільш явні зміни порівняно з 2018 роком можна побачити в енергопостачанні та судноплавстві.
Як зазначає видання, проблеми з транспортними мережами накопичувалися багато років через недофінансування. Наразі держава виділяє більше інвестиційних коштів, але їх з'їдає зростання цін на будівництво. Окрім того, реалізація проектів часто не просувається. З одного боку, процеси планування та затвердження займають надто багато часу та задіюють надто багато ресурсів влади. З іншого боку, відчувається брак кваліфікованих кадрів по всьому інвестиційному ланцюжку – від планування до будівництва та експлуатації інфраструктури. І очікується, що цей дефіцит збільшуватиметься.