Завантаження...

Німеччина: як платити менше за новими тарифами за користування дорогами

Німеччина: як платити менше за новими тарифами за користування дорогами

Нова структура тарифів за користування дорогами (LKW-Maut) почала діяти з 1 грудня і, як і раніше, заснована на стандартах викидів Euro, але переважна більшість автомобілів на дорогах Німеччини тепер належать до категорії Euro 6. У рамках цієї категорії тепер існує чотири підкатегорії, яким застосовуються різні тарифи залежно від рівня викидів CO2 транспортним засобом (розраховуються за допомогою інструменту Vecto та доступні у КоК – вставка 49.5 та 49.7). До категорії 1, яка має найвищі викиди, застосовується найвища ставка. Якщо викиди CO2 на 5% менші, то машина потрапляє до класу 2, відповідно, викиди менше на 8% - класу 3. Традиційний магістральний тягач, як правило, відноситься до класу 2, але в залежності від марки та/або за наявності певних опцій може відповідати вимогам класу 3.

 

Компанія DAF Trucks також отримала очевидну вигоду від запуску нового покоління машин, запропонувавши перевізникам тягачі 4×2 та вантажівки 6×2 класу 3. Аналогічна ситуація і у Scania, завдяки 13-літровому двигуну Super, і у Iveco завдяки новому двигуну XCursor 13. У Mercedes-Benz та Renault Trucks, навпаки, всі автомобілі відносяться до класу 2.

 

Однак слід враховувати, що критерії розподілу класів змінюються 1 липня кожного року. Один і той же автомобіль, зареєстрований 30 червня 2024 або 1 липня 2024, може перейти в клас 2. Але якщо клас визначений, він залишається дійсним протягом шести років. Тому розрахунок TCO має здійснюватися за шість років з урахуванням додаткової вартості опцій, що дозволяють перейти до класу 3, та кількості кілометрів, пройдених за шість років у Німеччині, з урахуванням того, що поточна різниця в ціні становить 0,8 цента за кілометр.

 

Автомобілі з нульовим рівнем викидів звільнені від компонента CO2 і тому платитимуть на 15,8 центів/км менше. Автомобілі, що працюють на ЗПГ, більше не звільняються від LKW-Maut, але вони зазвичай класифікуються в класі 3, як у випадку з Iveco S-Way NP.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.