Нова структура тарифів за користування дорогами (LKW-Maut) почала діяти з 1 грудня і, як і раніше, заснована на стандартах викидів Euro, але переважна більшість автомобілів на дорогах Німеччини тепер належать до категорії Euro 6. У рамках цієї категорії тепер існує чотири підкатегорії, яким застосовуються різні тарифи залежно від рівня викидів CO2 транспортним засобом (розраховуються за допомогою інструменту Vecto та доступні у КоК – вставка 49.5 та 49.7). До категорії 1, яка має найвищі викиди, застосовується найвища ставка. Якщо викиди CO2 на 5% менші, то машина потрапляє до класу 2, відповідно, викиди менше на 8% - класу 3. Традиційний магістральний тягач, як правило, відноситься до класу 2, але в залежності від марки та/або за наявності певних опцій може відповідати вимогам класу 3.
Компанія DAF Trucks також отримала очевидну вигоду від запуску нового покоління машин, запропонувавши перевізникам тягачі 4×2 та вантажівки 6×2 класу 3. Аналогічна ситуація і у Scania, завдяки 13-літровому двигуну Super, і у Iveco завдяки новому двигуну XCursor 13. У Mercedes-Benz та Renault Trucks, навпаки, всі автомобілі відносяться до класу 2.
Однак слід враховувати, що критерії розподілу класів змінюються 1 липня кожного року. Один і той же автомобіль, зареєстрований 30 червня 2024 або 1 липня 2024, може перейти в клас 2. Але якщо клас визначений, він залишається дійсним протягом шести років. Тому розрахунок TCO має здійснюватися за шість років з урахуванням додаткової вартості опцій, що дозволяють перейти до класу 3, та кількості кілометрів, пройдених за шість років у Німеччині, з урахуванням того, що поточна різниця в ціні становить 0,8 цента за кілометр.
Автомобілі з нульовим рівнем викидів звільнені від компонента CO2 і тому платитимуть на 15,8 центів/км менше. Автомобілі, що працюють на ЗПГ, більше не звільняються від LKW-Maut, але вони зазвичай класифікуються в класі 3, як у випадку з Iveco S-Way NP.