Представник правління BGL Дірк Енгельхардт заявив, що організація «однозначно вітає» зняття з порядку денного парламенту поправки про збільшення плати за проїзд для вантажівок, спочатку заплановане на 1 січня 2023 року. На його думку, доцільність ухвалення цієї резолюції ставиться під сумнів через розбіжності «у коаліції з приводу тягаря в поточній кризовій ситуації».
За повідомленнями галузевих ЗМІ, з 1 січня ставки мали зрости для всіх категорій транспортних засобів. При цьому найбільше мали постраждати власники легких дво- та тривісних транспортних засобів, оскільки в цій категорії планувалося підвищення на 40%. Нові тарифи мали діяти як мінімум до 2027 року.
Особливе невдоволення скасуванням збільшення плати за проїзд для вантажівок висловили залізничники, які побачили загрозу для реструктуризації вантажних перевезень. Вони наголошують, що якщо федеральний уряд не скоригує плату за проїзд для вантажівок, вантажопотоки не будуть переведені з автомобільного на залізничний транспорт, як це передбачено коаліційною угодою.
Представник Мережі європейських залізниць (NEE) Пітер Вестенбергер заявив, що в Німеччині лише 6% платних автомобільних доріг, а залізничникам доводиться оплачувати використання всієї мережі.
Більше того, в асоціації вважають, що дорожніми зборами всі вантажівки, незалежно від типу їх приводу, тому що електричні транспортні засоби також зношують дороги та викликають утворення дрібного пилу через знос шин.