Завантаження...

Німеччина: експерти пропонують свої варіанти залучення водіїв у транспортну галузь

Німеччина: експерти пропонують свої варіанти залучення водіїв у транспортну галузь

Дослідження проводили під керівництвом професорів Вольфганга Штельцле з Університету Санкт-Галлена, Торстена Шмідта з Технічного університету Дрездена та Крістіана Кілле з Технічного університету Вюрцбург-Швайнфурт (THWS). До консорціуму також увійшли 16 компаній та п'ять асоціацій. Щоб проаналізувати думку та потреби водіїв, дослідницька група також змогла скористатися досвідом і базою даних партнера з консорціуму Jobmatch.me.

 

Серед основних внутрішніх причин нестачі персоналу в транспортній галузі експерти назвали:
- імідж професії, включаючи репутацію, оплату та вдячність;
- робоче середовище, зокрема, сумісність роботи та сім'ї, витрати на навчання чи робочу атмосферу;
- Умови, а саме - звернення, безпека;
- технологію/організацію, включаючи безпілотне водіння, «вбивство робочих місць», невпевненість у можливості використання альтернативних приводів чи вимог до професії.

 

Серед зовнішніх:
- архітектура логістичних мереж: - суворе дотримання термінів доставки або неефективне використання вантажного простору;
- інфраструктура: збільшення пробок через будівельні майданчики або брак паркувальних місць;
- попит: економічне зростання, сезонні/короткострокові коливання або тенденція до зменшення обсягів постачання;
- вхідні потужності: демографічні зміни, час очікування нових автомобілів або вищі витрати на автомобілі з альтернативними приводами.

 

У дослідженні зазначено, що через брак водіїв, вантажні автомобільні перевезення можуть розраховувати збільшення витрат на 7-8%.

Що стосується безпосередньо ставлення самих водіїв до ситуації, що склалася, то опитування, проведене в рамках дослідження серед 10 тис. представників професії, показало, що 90% не хочуть змінювати професію і в цілому задоволені своїм вибором. А визнання за професійну перспективу, активна підтримка та привабливе робоче середовище для опитаних важливіше за грошові заохочення. При цьому в дослідженні зазначено, що питання про більш високу зарплату не ставилося у зв'язку з очікуваною відповіддю.

 

Щоб залучити водіїв у професію, експерти пропонують такі рішення:
- збільшення місць для паркування та зон відпочинку;
- розширення використання автопоїздів повідомленої довжини;
- права водія в 17 років;
- Спонсорована державою ініціатива в галузі іміджу та навчання;
- Спрощене професійне визнання водіїв із третіх країн.

 

Нестачі водіїв можна протидіяти керованими та цілеспрямованими політичними заходами. Згідно з опитуванням, ці заходи сприяють набору нового персоналу.

Багато компаній вже вживають внутрішніх заходів для вирішення проблеми нестачі водіїв. Обговорюються кілька основних заходів, які обіцяють компаніям великий потенціал та потребують критичної оцінки. Зокрема, заходи щодо підвищення ефективності функціонування:
- надання обладнання для попереднього завантаження;
- міжфірмова координація обсягів перевезень у вигляді точного прогнозування, використання профілактичного обслуговування.

 

І заходи щодо пошуку та затримання водіїв:
- орієнтоване на водія планування розгортання;
- «офіцер-водій» як контактна особа з усіх питань, пов'язаних з водіями;
- Навчальна ініціатива та маркетинг у соціальних мережах;
- добір водіїв з-за кордону;
- Набір бонусів для водіїв.

Ознайомитись з повним текстом дослідження можна за посиланнями.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.