Мета кампанії, яку проводять спільно з берлінським агентством «dreissig24», полягає в тому, щоб показати економічні наслідки додаткових 7,6 млрд євро щорічного тягаря, а також поінформувати громадськість про те, наскільки незамінною є діяльність співробітників німецьких транспортних компаній: від диспетчерів до водіїв.
За словами офіційного представника правління BGL Дірка Енгельхардта, необхідно спеціально демонструвати результати діяльності галузі для громадськості.
За його словами, галузь не блокує зусилля щодо забезпечення сталого розвитку, а працює над соціально прийнятними та реалістичними рішеннями на майбутнє та закликає до поступового збільшення плати за проїзд для вантажівок.
Серед вимог та пропозицій BGL:
- поступове введення плати за викиди CO2;
- адаптація реалізації плати за викиди CO2 до фактичної наявності на ринку альтернативних приводів;
- зміна термінів, оскільки багато транспортних компаній мають річні контракти зі своїми клієнтами, доцільно відкласти підвищення дорожніх зборів до 1 січня 2024 року;
- збереження «замкнутого циклу дорожнього фінансування», без якого не вистачило б коштів на екологічно безпечну трансформацію автомобільного транспорту (розвиток та розширення інфраструктури вантажних/депо), реконструкцію мостів та ослаблена мережу основних доріг у Німеччині та розширення паркувальних місць для вантажівок, необхідних для забезпечення безпеки дорожнього руху, яких наразі не вистачає;
- немає подвійного стягування плати за CO2 на заправних станціях і за проїзд вантажівок, оскільки це стосується виключно німецьких компаній, оскільки більшість їх вантажівок повинні заправлятися в Німеччині. Іноземні вантажівки на дорогах Німеччини із запасом ходу сучасних дизельних автомобілів в 3 тис. км і більше майже ніколи не заправляються в Німеччині і, таким чином, мають ще одну важливу конкурентну перевагу.