Щоб мати у штаті висококваліфікованих фахівців, деякі транспортні компанії самі займаються навчанням та підвищенням кваліфікації своїх співробітників.
Коментуючи ситуацію у своїй компанії, Едвард Гоуз наголошує, що їм фактично не доводиться стикатися з нестачею кадрів, хоча компанія постійно шукає нових співробітників. А «люди вишиковуються в чергу, щоб прийти і працювати у нас». Хоча, за його словами, підходять не всі.
За його словами, компанія намагається навчати водіїв максимально широко. Наприклад, водієві, що працює «з двигуном, що охолоджує», потрібні зовсім інші знання, ніж коли йому доводиться завантажувати і закріплювати рулон сталі і «намотувати натяжні ремені».
De Wit Transport також проводять курси середнього професійного навчання водіїв разом з Wesseling Transport, Dobbe Transport, Van der Slot Transport та STL.
Представник перевізника наголошує, що для водіїв важливо вчитися: «хороший водій не лише вміє водити, а й знає звичаї країни та клієнтоорієнтований».
Говорячи про проблеми фахівців, Едвард Гоуз наголошує на тому, що в транспортній галузі існує таке явище, як розрив між поколіннями.
Він додає, що багато досвідчених водіїв підуть на пенсію найближчими роками. Але водії, які хочуть підзаробити після виходу на пенсію, можуть просто продовжувати працювати на компанію.
Також операційний менеджер De Wit Transport прокоментував і заборону водіям брати участь у завантаженні/розвантаженні.