Експерт зазначив, що його роздуми щодо введення акцизу на паливо було навіяно Днем Незалежності, який Україна відзначала 24 серпня.
Так, змінами до податкового кодексу обурилися аграрії. За їхніми словами, акциз на дизельне паливо відновлювати не можна: нам важко. При цьому, за словами Сергія Куюна, аграрії створюють одне з найбільших навантажень на дороги, які утримуються коштом паливних акцизів. Про "нас важко" говорять і представники промисловості (Український союз промисловців та підприємців).
Трейдери зрідженого газу, і фракція Європейської солідарності, що приєдналася до них, в парламенті підкреслює, що "не можна робити єдину ставку на всі види моторних палив, це суперечить європейській директиві 2003 року".
Експерт наголосив, що такими темпами можна згадати і Будапештський меморандум. Ця директива має стимулювати використання зрідженого газу, але минуло 20 років і його споживання на транспорті в Європі майже нуль. Крім того, згаданий документ було ухвалено Єврокомісією і поширюються лише на країни ЄС.
Що стосується нафтогазовидобувних компаній, то вони нарікають, що не може бути однакового податку на всі види моторних палив. Сергій Куюн парирував: чому в такому разі водій автомобіля Lanos на бензині має нести в рази більше податкового навантаження, ніж водій того ж самого Lanos, але на газі.