Експерти дали 5 основних порад, які транспортні компанії можуть використовувати для пошуку та подальшого найму кваліфікованих фахівців.
Не обмежуватись веб-сайтами
Роботодавцям радять шукати водіїв не лише на спеціалізованих сайтах для розміщення вакансій та резюме. За словами експертів, такими порталами користуються лише активні претенденти, частіше ті, хто перебуває без роботи на даний момент. Водночас залишається "мовчазна більшість, яка не задоволена своєю поточною роботою" і при цьому не шукає її активно.
Тому керівникам компаній радять звернути увагу на цю категорію потенційних працівників та вжити заходів для їхнього залучення на посади.
Соціальні мережі
Незважаючи на те, що соціальні мережі стали невід'ємною частиною нашого життя, багато перевізників забувають про це. Всі водії користуються телефонами та планшетами. Перебуваючи в рейсі, але у вільний від роботи час на відпочинку водії активно користуються соцмережами Facebook або Instagram.
Запустивши рекламу про пошук співробітників у соціальних мережах та описавши там усі переваги роботи у компанії, перевізники можуть залучити потрібних фахівців.
Менше бюрократії
Важливий момент – це зробити пошук роботи, зокрема, заповнення резюме, якомога простіше, зручніше та швидше. Багато компаній потрібно чотири тижні або більше, щоб заповнити вакансію.
Будь-яка людина, яка шукає роботу, може налякати необхідність заповнювати багато паперів і надсилати документи, що підтверджують її кваліфікацію. Зараз не складає ніяких труднощів зробити подання заяви для претендентів в онлайн-формі. Наприклад, запропонувати потенційному водієві заповнити просту анкету на сайті.
Це скоротить час і упростить процес подальшого найму.
Оперативність з боку роботодавця
Полегшити та спростити процес найму на роботу необхідно не лише з боку претендента, а й з боку роботодавця.
Компанії необхідно розробити систему, завдяки якій майбутні потенційні співробітники зможуть якнайшвидше отримати реакцію у відповідь на резюме. Адже затримку з відповіддю можуть сприйняти як мовчазну відмову, тоді кваліфікований співробітник може потрапити до рук вашого конкурента.
Кваліфікований відділ кадрів
Чим швидше компанія реагуватиме на заявки від претендентів, тим більша ймовірність, що кваліфіковані водії потраплять саме до них.
Для цього можна зв'язатися з претендентами на телефон, заздалегідь підготувати всю необхідну інформацію і бути відкритими для спілкування, щоб водії, які шукають роботу, розуміли, що вони дійсно важливі для компанії.
І як доповнення до всього сказаного вище - це зарплата. Не менш важливо інвестувати у задоволеність співробітників.