Завантаження...

Неможливе стає можливим – двигун внутрішнього згоряння без вихлопних газів

Неможливе стає можливим – двигун внутрішнього згоряння без вихлопних газів

Іспанці працюють над двигуном внутрішнього згоряння, який не забруднює навколишнє середовище. Чи змінить нова технологія майбутнє беземісійного транспорту, яке досі бачилось лише в електрифікації? Незабаром презентація двох прототипів.

 

Донедавна здавалося, що машини з двигунами внутрішнього згоряння не беруть участі у триваючій "гонці" за майбутнє із поряд з електромобілями та біопаливом. Однак це змінилося завдяки іспанським ученим з Політехнічного університету Валенсії (Universitat Politècnica de València, скорочено UPV), які працюють над двигуном внутрішнього згоряння з нульовими викидами.

 

Іспанці спроектували "революційний" блок внутрішнього згоряння, який не виробляє шкідливих газів або вуглекислого газу (СО2), а також є високоефективним і відповідає нормам викидів, запланованим на 2040 рік. За даними Валенсійського інноваційного агентства, яке співфінансувало проект, перші два прототипи двигунів побачать світ у найближчі місяці. 

 

Двигун внутрішнього згоряння без викидів - як це можливо?


За даними іспанських ЗМІ, двигун використовує технологію на основі керамічних мембран (MIEC), запатентовану Валенсійським інститутом хімічної технології (ITQ). MIEC усуває шкідливі частинки, такі як оксиди азоту (NOx), одночасно захоплюючи вуглекислий газ.

 

Мембрани, встановлені в двигуні автомобіля, дозволяють вибірково відокремлювати кисень від повітря, забезпечуючи згоряння кисню. При цьому утворюється чистий вихлопний газ, що складається з води та СО2, який уловлюється та зберігається всередині автомобіля, тому він не виводиться через вихлопну систему, - пояснив Ефе Хосе Мануель Серра, дослідник ITQ, цитований Валенсійським агентством інновацій.

 

Вчені пояснюють, що вуглекислий газ стискається в двигуні і зберігається в резервуарі під тиском. Як побічний продукт він може використовуватися, наприклад, у промислових цілях. Автомобіль має один паливний бак, а другий - для CO2.

 

Завдяки новій технології сьогодні можна буде їздити з великою автономністю та можливостями заправки транспортних засобів, що згоряють, "але вона має перевагу в тому, що вона повністю уникає викидів забруднювальних речовин або сприяння парниковому ефекту, як це має місце в електромобілях", - додає Луїс Мігель Гарсія-Куевас, науковий співробітник CMT-Motores Térmicos в UPV.

 

Ця технологія в основному орієнтована на виробників великих автомобілів і може бути використана для адаптації діючих дизельних двигунів до спеціальних автомобілів. Винахід іспанця поєднав би найкращі електродвигуни (тобто нульові викиди під час транспортування) з найбільшими перевагами двигунів внутрішнього згоряння (автономність та доступ до палива). Крім того, автомобіль постачає чистий CO2 для промисловості. 

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.