Завантаження...

Оголошено вартість будівництва 1 км доріг в Україні

Оголошено вартість будівництва 1 км доріг в Україні
Ціни будівництва нових і реконструкції наявних доріг значно відрізняються. Інфографіка ЦТС
 
 

Середня вартість нового будівництва 1 кілометра автодороги першої категорії з асфальтобетонним покриттям в 2020 році в Україні становить 170,6 млн. грн.

 

Таку інформацію надає Державне агентство автомобільних доріг України ("Укравтодор").

 

За даними держагентства, середня вартість будівництва 1 км асфальтобетонної дороги другої категорії - 77,4 млн грн, третьої - 69,6 млн грн, четвертої - 39,4 млн грн, п'ятої - 11,3 млн грн.

 

Якщо говорити не про абсолютно новому будівництві, а про ремонти доріг, то, за даними "Укравтодору", максимальна вартість капітального ремонту 1 км автодороги першої категорії може досягати 60 млн грн, а реконструкції - 100 млн. грн. 

 

Структура вартості дорожньо-будівельних робіт залежить як від категорії дороги, так і від ряду інших факторів, але усереднені дані виглядають наступним чином: вартість матеріалів, виробів та конструкцій - 60%, вартість експлуатації будівельних машин і механізмів - 20%, заробітна плата - 10 %, інші витрати - 10%.

 

"Будівництво абсолютно нової дороги не можна абсолютно ні до чого прирівнювати, тому що воно передбачає повністю нове проходження дороги по новому ділянці, по полях, болотах ... і саме від рельєфу місцевості залежить вартість одного кілометра. Тому що в новому будівництві дуже велика частка витрат падає на земляні роботи, включаючи, наприклад, заміну грунтів, які не підходять за лабораторними аналізами і т.д. ", - прокоментував Олександр Ращупкин, радник в корпорації РДС.

 

Говорячи про складові вартості будівництва або ремонту 1 км дороги, він зазначив, що, наприклад, бар'єрні огорожі можуть скласти до 10-15% від загальної кошторисної вартості об'єкта.

 

Що стосується частки асфальтобетону в вартості матеріалів, то, за словами фахівця, підрахувати це складно: "Все залежить від кількості шарів дорожнього покриття. Якщо це поточний ремонт і тільки два шари асфальту, то асфальт складе 80% або 90%. Якщо це регенерація і є інші добавки, то асфальт складе 60%. Якщо додаються кілька нижніх підстилаючих шарів дорожнього одягу та щебенево-піщаних сумішей з додаванням цементу, то там асфальт може половину від вартості матеріалів".

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.