Завантаження...

Наслідки санкцій: колись потужний хаб у Малашевичах занепадає

Наслідки санкцій: колись потужний хаб у Малашевичах занепадає

За цей час через кордон тут переміщено лише 57 180 TEU. Але найбільша катастрофа – це вантажопотік із заходу на схід. Він впав аж на 91%. За шість місяців через Польщу та Малашевичі до Китаю відправлено лише 824 TEU. 

 

За словами аналітиків, торгівля між Європою та Китаєм також скорочується, хоча загалом показники падали далеко не так сильно. Що ж до Північної гілки Нового шовкового шляху, то вона зараз використовується переважно для перевезень між КНР та РФ. Так, компанія China Railways активно рекламує потяги, які прямують лише до Москви чи Санкт-Петербургу. При цьому Росія стала кінцевим пунктом призначення до 80% китайських вантажів.

 

Таким чином, Білорусь, яка раніше забезпечувала величезні обсяги транзиту, тепер де-факто є виключеною з трансконтинентального проекту. І все це – наслідки санкцій, запроваджених після повномасштабного вторгнення Росії в Україну, пояснюють експерти. 

 

Зараз логістичні компанії з ЄС готуються до Європейського саміту Шовкового шляху 2023, який мають провести наприкінці листопада.

 

Очікується, що тут розглянуть потенціал збільшення залізничних перевезень з та до Азії, але іншими маршрутами, не через РФ та Білорусь. 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.